Mitä teille tulee mieleen isästä, jonka lapsi istuu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JeeJerryCotton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

JeeJerryCotton

Vieras
Jatketaan samalla linjalla

Eli mitä tulee mieleen isästä, jonka lapsi istuu:

A) Citymarketista hankitussa Carena-turvavyöistuimessa. Ei tuloksia turvallisuustesteistä.

b) Lastentavaraliikkeestä hankitussa Concord Transformer T -turvavyöistuimessa. Turvallisuustestien voittaja 2010.

En mä kyllä noista päättele yhtään mitään. Sama kun mä en päättele siitäkään, että jos lapsella jotkut kirpparilta ostetut tavis-haalarit tai sitten jotain Reimateciä tai jotain vielä kalliimpaa merkkiä (mä en edes tiedä niitä). Yhdellä syy voi olla piheys, yhdellä sit taas se, että ei oo oikeesti rahaa, yksi voi tuhlata yli varojensa, yhdellä syyt käytettyyn voi olla eettiset. En mä rupea mitään päättelemään yksittäisestä asiasta.

Kuka idiootti edes uskoo noiden testien puolueettomuuteen???
Jokainen tietää, että valtaosa "testeistä" on jonkun valmistajan jollain tavoin sponssaamia, eikä mitään oikeasti puolueettomia testejä.

A) Isi on isi, joka tekee asiat, koska ne pitää tehä. Tyylillä: no okei, ostetaan sitte meki tämmönen, eikös niillä kaikilla ole joku tämmönen musta penkki, että on sitte se istuin, jos poliisi pysäyttää. Eihän merkillä ole väliä, samalta nämä näyttää ja sitä paitsi tää on puolta halvempi.

B) Isi on isi, jolla on Audi ja joka mätsäsi lapsen penkin Audin väreihin. Jos vaikka työpaikalta joku tulee kyytiin ja katsoo takapenkille. Ja koska isillä on paljon rahaa, isi ostaa aina vain parasta. Mikään muu ei tule kysymykseenkään isin Micolle.

Apua. Ei me olla mitään rahalla snobbailevia kakkoja mutta ei ostettas sittarista penkkejä. Tosin onhan se parempi että ylipäätään on se istuin... en siis sillä silmällä katsele toisten penkkejä. Sillai saatan katsoa että kiva kun noillakin on vähän likaiset, ettei olla ainoita joiden ipanat joutuu joskus syömään autossa (piiitkät välimatkat) ja hieman sopottelevat.

Kuka idiootti edes uskoo noiden testien puolueettomuuteen???
Jokainen tietää, että valtaosa "testeistä" on jonkun valmistajan jollain tavoin sponssaamia, eikä mitään oikeasti puolueettomia testejä.

Eurotestit on todennäköisesti niin puolueettomia kuin mahdollista... testin tekevät kumminkin Euroopan <b> kuluttajajärjestöt</b> autoliittojen kanssa yhteistyössä. Kuluttajajärjestöjen tavoite on nimenomaan löytää ne aidosti oikeat parhaat tuotteet. Perhelehtien ja -ohjelmien testausosiot on taas toissijaista höttöä, joille en antaisi paljoa painoarvoa.

Yhteistyössä