Mitä teille on tänään tapahtunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aamuntorkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Meillä;25438741:
no,jaa... mies ei ois ehtinyt edes imuroimaan tuossa ajassa tätä 94 neliötä. Ehdin kyllä olla koneellakin n.½h.

ai teillä on noin pieni asunto, ihme kun ei mene siivotessa kauaa. meillä mies on täysin yhtä tehokas siivoaja kuin itseki olen.

Kävin yksin ruokakaupassa. Mies ja muksu päivittelivät, että tein varmaan jonkun nopeusennätyksen. Mutta kun sai rauhassa asioida, eikä kukaan sotkenut ajatuksia eikä juossut karkuun :confused:

Nyt muksu viettää karkkipäivää ja katsoo dvdtä. Mä koneelle ja mies lukee (lue torkkuu) sohvalla. Olis kiva päästä miehen kanssa ulos kaksistaan, vaan minkäs teet. Helmikuun puolivälissä olis saumat seuraavaksi.

Käyty ostamassa takit tytsille ja ukolle :)
Kiva päivä tähän asti . Kohta ystäviä meille kahvittelemaan :) .

Illalla vielä pitää lottoo mennä laittamaan, jos kävis tuuri .

Nonii, jännittävää lottoiltaa kaikelle kansalle
a115.gif

Me lähdemmä nyt kyläilyhommiin :wave:

Mulle on tapahtunut vaikka mitä mukavaakin, mut tän haluan kuitenkin jakaa teidän kanssa:

litran maitopurkki hajos ruokakassiin :headwall:

Argh..hiton maitotölkit...
Onko ne nykyään jotenkin huonompia,kuin ennen?
Mulla on nyt meinaan vissiin neljällä tai viidellä ostoskerralla osunut mukaan tölkki jonka huomaan sitten vuotavan...:kieh:

Ja mun päivä alkoi vasta hetki sitten. :)
Nukuin 13 tunnin unet ja mies hoiti lasten aamupalat,vaatetukset ja lounaan.. sekä laittoi päikkäreille.
Mä olen jopa tehnyt kinkkupiiraan uuniin ja alan kohta siivoilla jotta päästään ulkoilemaan,kun lapset heräävät.

Ei ihmeitä, oon parantunut eilisestä vatsataudista, eilen saatiin ihana uusi sänky. :D
Tänään löysin parin tunnin etsinnän jälkeen kevyttoppahousut töihin.

Aamusella käytiin katsomassa lasten voimistelukilpailua. Kummityttö esiintyi. Kun kerta olivat tulleet tänne pitäkän matkan päästä niin pitihän se päästä katsomaan. Isoin lapsista meni kaverin kanssa HopLoppiin. Me, mies, minä, keskimmäinen ja pienin pyörittiin kaupungilla. Oltiin tuhmia ja käytiin hesessä syömässä. Ihan kiva päivä oli.

Ainut mikä kiukuttaa on, kun neiti vihdoin sai pari vuotta haaveileet Hello Kitty radiopuhelimet niin toinen hajosi noin 10 minuutin käytön jälkeen :mad: Pitää käydä maanantaina kysymässä saiskohan niistä rahat takas.

...ei vieläkään mitään :D. Siivosin ja pyykkäsin koko viime viikon, monta päivää aamusta iltaan (olin lomalla), ja ravasin joka paikassa, kampaajalla, kavereilla, lääkärissä....tämän päivän pyhitän oleskelulle. Ruokaa olen tehnyt, siinä tämän päivän tapatumat, ja siihen jää. Tämän päivän suorituksiin kirjataan enää elokuvan katsominen :D.

Huomenna sitten mennään ehkä pulkkamäkeen, leivon sun muuta, enemmän toimintaa taas. Tänään:
b022.gif
.

Mulla persus jääty lenkillä ollessa, eikä meinaa millään lämmetä. Exän veli harrasti nähdessään small talkia, yleensä ei edes moikata. Paskapää äijä, niin kuin veljensäkin.

[QUOTE="vieras";25438493]Tänään ei ole mitään ihmeellistä tapahtunut.
Isäni kuoli torstaina :'( joten häntä tullut mietittyä ja äitiänikin joka sairastaa alssia.[/QUOTE]
otan osaa:hug: voimia.

Ei mitään ihmeellistä sinänsä, olen ollut kotosalla, käynyt kaupassa, imuroinut noin muodon vuoksi, sellaisen 50 sentin imuroinnin.
Yhden ihmeen tein:silitin. Vaihdoin lastenhuoneeseen verhot ja silitin ne. Se on minulta ihme.

[QUOTE="vieras";25438423]No mies ajoi autonsa ympäri päätyen kyljelleen... Onni onnettomuudessa hajos vaan pieni sivuikkuna, kattovalot ym säilyi ehjinä( kääntyny ilmassa ympäri), ja itselleen ei tullu mitään vaikka ei käytä turvavyötä!

että TODELLAKIN oli tuuria mukana.[/QUOTE]

Onko teillä lapsia? En meinaan voi käsittää millainen lapsellinen ihminen ei käytä turvavyötä. Meillä ei muksujakaan ole mutta vyöt on kyllä miehelläkin aina kiinni.

Yhteistyössä