Mitä teillä touhuillaan nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nueva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nueva

Aktiivinen jäsen
05.06.2009
2 255
0
36
ja kysytään nyt samalla iltapala? :D :p

Meillä kaikki kolme muksua on aloittamassa iltatouhuja; iltapesut- ja pisut ja petiin. Mies on töissä ja minä.... noh, odotan että saan muksut yöunille ja keittiön siivottua jonka jälkeen heittäydyn nojatuoliin surffailemaan. :D

Iltapalana ruispaloja juustolla ja broiskulenkillä, juomana maito.

Mies valmistelee taaperoa saunaan, taapero juoksee karkuun isäänsä, esikoinen on riijaamassa, toinen kaverinsa luona viemässä jotakin elokuvaa, kolmas piirtää sarjakuvaa ja minä istun koneella.

Iltapalaksi on osalle uuniohrapuuroa ja marjasoppaa, osalle lihapiirakoita, teetäkin saa keittää.

Mies on viemässä nuorimmaista nukkumaan, 6v on mummolassa. Minä istun vaihteeks koneella :ashamed:

Iltapalana oli ruispuuro mustikoilla. Tuolla muksulla siis. Itse ajattelin syödä pari paahtoleipää :p

Pojat nukkuvat, mies töissä, mä palstailen ja katson telkkaa. Iltapalaksi oli itsetehtyä juuri uunista tullutta leipää ja juomana maitoa.
muoks. mä ajattelin syödä iltapalaksi suklaata. :p :ashamed:

Tyttö unten mailla, mies raksalla sopimassa muurarin kanssa leivinuunin ulkonäöstä, minä odotan hellyydenkipeänä kultaa kotiin jo että päästään yhdessä kupottamaan :heart:

Niih, ja iltapalaksi oli tytöllä puuroa ja tomaattiviipaleita. Me syödään kinkkukiusausta kun mies kotiutuu.

Istun koneella ja odottelen, että täykkärit alkaa. Lapsi 1vee ollut puoli tuntia jo unten mailla, mies valmentamassa. Iltapalaksi vaavilla oli kaurapuuroa omenaraasteella, ja mulla kanasalaatti.

Kuopus purkaa keittiön kaappia, esikoinen kulkee miehen perässä selittää miehelle päivän tapahtumia ja mies meni just laittamaan saunan päälle.

Iltapalaks kuopus söi puuron ja maitoa ja esikoinen jugurttia,palan paahtoleipää ja kaakaota.

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Tyttö unten mailla, mies raksalla sopimassa muurarin kanssa leivinuunin ulkonäöstä, minä odotan hellyydenkipeänä kultaa kotiin jo että päästään yhdessä kupottamaan :heart:

Niih, ja iltapalaksi oli tytöllä puuroa ja tomaattiviipaleita. Me syödään kinkkukiusausta kun mies kotiutuu.

"herkkua" tuo kiusaus..

mies leikkii muksun kans olkkarissa legoilla, mie juon iltakaffeja keittiössä. meillä on ollut kovin ankea päivä tänään, olo on turhautunut ja kaikki ottaa päähän vaikka olisi syytä juhlaan.

Alkuperäinen kirjoittaja yäk:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:

"herkkua" tuo kiusaus..

No, me tehdään se kunnon palvikinkusta, ei mistään suikalekinkusta... joten ei se pahaakaan ole. Mikäs sulla jurppii meidän eväissä? :laugh:

Yhteistyössä