Lapset meni mummilaan ( Mummu itse pyysi ) ja mies katsoo lätkää, itse juon pari lasia kuoharia ja meen huomenna töihin. Niin ja tehdään myös ruokaa samalla, pihvejä, hyviä salaatteja jne
Mies ja kaksi vanhimpaa lasta on harrastamassa. Kuopus nukkuu ja muut pienet leikkii vielä hetken. Tuhti iltapala tuossa syötiin, kun ulkoiltiin aiemmin useampi tunti. Nyt saavat hetken vaan olla ja sitten peiton alle. Mä istun koneella ja kulutan aikaani.
Heeheeiii täähän on kiva ketju! Mä juon vähän punkkua ja päivitän "palstatietoja", mies kattoo vieressä lätkää, käytii just äsken tupakilla ja puhuttiin kaikkee kivaa tulevaisuudesta ja nykyisyydestä, illemmasta tulee kaverikööri käymään ja ehkä mennään käymään jossain. Meen huomenna töihin nii ei mitää hirveetä känäystä. Tehtiin tunti sitten ihan sikahyvää pöperöö: pihviä, perunaa ja soossia. Ja sit siivosin parvekkeen! Aah!
Mies tuli puoli tuntia sitten töistä kamalan väsyneenä, se nukkuu tuossa mun vieressä päiväunia samalla kun mä surffailen ja neulon. Kunhan mies herää niin mennään grillaamaan (kanafileitä, fetajuustoa! Nam!) ja laitan meille hyvää salaattia ja jälkuruuaksi vaikka mitä herkkuja.
Tultiin mokille muutama tunti sitten. Vanhin lapsista jai Espooseen kaverille vappua viettamaan. Kaytiin verkot heittamassa veteen asken ja sauna on lampenemassa. Kohta sinne.
mies pötköttelee tossa sohvalla,kun menee yöks töihin,ja ite surffaan netissä,vanhin tyttö(17v) pötköttää toisella sohvalla,ja nuorin 1v7kk istuu lattialla ja kattelee kirjaa.