Mitä teillä tapahtuu juuri nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "zxc"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

"zxc"

Vieras
Ja mitkä on illan suunnitelmat?

Meillä mies nukkuu koko päivän eilisen illan jälkeen...Lasten ka olllaan oltu "va kotona", kun sataa ihan katamalla....

Ihan v....n kiva vkloppu, ja huomenna taas töihin......

Netissä surffailen ja mietin että meniskö sitä suihkuun tänään vaiko huomenna. Imuroinnin siirsin huomiselle, joten tämän päivän vain olen.

Jonkun leffan vois katsoa jossain vaiheessa taas.

Leppoisa sunnuntai :heart:

Uunissa muhii miehen tekemä sorsapaisti ja hunjajuurekset, poika on kalassa, tyttö piirtää tossa vieressä, mies kerää pihalla mun haravoimia lehtikasoja.
Mä notkun koneella kahvikupposen kanssa ja tulostelen samalla askartelujuttuja.

Minä makoilen sohvalla ja surffailen, mies heräilee juuri krapulaisena ja yrittää lähteä raahautumaan erääseen pakolliseen menoon. Aion tässä vielä jonkun aikaa makoilla, sitten leivon suklaakakun omaksi iloksi ja alan valmistella herkkuillallista. Aion juoda myös pari lasia viiniä illan mittaan ja katsoa ohjelmia nauhalta.

Mie surffailen,ukko kattoo telkaa,toinen tyttö höpöttelee sohvalla,toinen tytöistä häippäs pari tuntia sitten ulos ja pikku-ukko on nukkumassa.
Justiinsa tein pitsan,joka on nyt uunissa.Tämä päivä on rentoa kotona makoilua jne.

Isäntä on ruokalevolla, esikoinen lukee ruotsia yo-kirjoituksiin, kuopus taitaa piirrellä tuolla huoneessaan. Minä tulin vilkaisemaan tänne palstalle ja luen hetken. Puoli neljältä kattotaan yhdessä Pokka pitää ja syödään kaura-omena-paistosta vaniljakastikkeella jälkkäriksi.
Iltäpäivällä käydään miehen kanssa leivoskahveilla 18v hääpäivän kunniaksi ja illalla meen esikoisen kanssa lihaskuntojumppaan.

Mies makaa sängyssä selkäkipuisena, esikoinen pelaa tietsikalla tank onlinea, keskimmäinen leikkii lps leluilla ja kuopus hämmentää omaa lelulaatikkoa (sotkee ;) ) Minä nautin vauvanliikkeistä ja palstailen :) just syötiin ja on niiiiin täys olo

Ei oikeesaan mitään. MIes kattoo telkkaa 12v pelaa portal 2 ja 13v on kaverien luon ( kävät vuorotellen tositensa luona, ku täsä naapustossa , noin 700 metrin säteellä toisistan asuvat) eli jossin lähell on. Minä oon amulla joa tehnyt matikan tehtävät ja lukenuit englantia, olen käynyt kävelylläkiin joten nyt vaan olen. Illaksi ei ole suunniotelmia, mutta jos vielä kertaalleen eenn nukkumaanmenoa kuuntelisin tuon englannin tekstin läpi ja yrittäisin suomentaa tuon kappaleen josta pitää tehdä tiivistelmä. Tiistaina olis sanakokeetkin =)

Mä tulin töistä hetki sitten ja relaan tässä sohvalla netin ja tv:n viihdyttämänä. Isäntä alkaa leikkiä kokkia ja tehdä perheelle päivällistä. Tyty kaverinsa kanssa venyy tuossa, katsoivat just leffaa, esikoinen kuuluu soittavan rumpuja ja kuopus on kaverinsa synttäreillä.

Ja niin, illalla... viedään tytyn kamu junalle ja mennään siirtämään yks leikkimökki paikasta toiseen.

Siippa roudaa soittokamoja eilisen keikan jälkeen bussista treenikämpälle, minä teen ruokaa ja notkun sohvalla, lapsi lukee kirjotuksiin..

Illalla jumppaa ja pyykkishow

Juon pannullisen kahvia että jaksan valvoa iltaan. Just tulin töistä. Neljä päivää takana ja viisi edessä.. Sitten saan huilata pari päivää.. Lapsi leikkii, toinen kaverilla ja mies salilla. Pitäs lähtee kauppaan vaan enpä tiiä miten sais perseen ylös koneelta..

Yhteistyössä