mitä teillä tapahtuu juuri nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PERJANTAI
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lapsi nukkuu, mies iltavuorossa ja itse istun tässä koneen vieressä ja mietin jaksaisko mennä tutustumaan crosstraineriin, jonka ostin eilen ja laitoin miehen sen kokoomaan viime yönä kun tuli töistä, että pääsen treenaamaan.
Tuossa se nyt seisoo. Täytyy varmaan ryhdistäytyä ja nousta tästä.

minä nökötän tässä, mies alakerrassa saunassa naapurin kanssa, poika nukkuu vieressä sohvalla. On kovassa oksennus/ripulitaudissa :( viime yönä valvottiin ja tänä yönä ilmeisesti sama. päivällä oli jo parempi, mutta nyt taas ei kelpaa mitään. päivystyksestä neuvottii, et aina välil koittaa kesken nukkumisen antaa jtn ja sitten aamulla mennä päivystyksee, jos mitää ei ala mennä. Päivä meni jo paremmin ja aattelin, et ois parempaan suuntaan menossa, mut sit taas huonompaan kuitenkin. :(

mietin että nyt pitäisi mennä tekemään lihapiirakka...mutku ei jaksais nousta. Odottelen miestä kotiin, tulee hetkenä minä hyvänsä. Onhan tuo telkkukin auki, mutta lähinnä ärsyttävä ohjelma ärsyttää...sitäkin parempi syy nousta tästä sohvalta :D

12 v katsoo simpsoneita.menee sen jälkeen saunaan.
16 v nuortenillassa
18 v viettää kaverinsa kanssa iltaa.
itse kulutan aikaani tässä ysiin asti jolloin alkaa tartu mikkiin

mies on salilla treenaamassa, lapset nukkuu. mulla on tossa telkkari auki (oottelen tartu mikkiin :ashamed: ) ja lasissa mehukeittoa. kuulostaa aika tylsältä näin himpun reilu parikymppisen perjantai-illaksi :snotty:

Esikko mummilassa.
Poika ja mies kattelevat uutta koiravauvaa. Eivät saa silmiään irti siitä. On tosi rauhallinen tapaus toi meidän uusi vauva.
Mä oon tässä koneella ja syön karkkeja ja kohta meen sänkyyn lukemaan kirjaa.

Mies toi just pojan kotiin ja meni käymään vielä kaupassa hakemas jotain hyvää.
Mä siivoskelin sillä aikaa ja just sain viimeiset pyykit kuivumaan ja istahdin tähän, poika leikkii pikkuautoilla tuossa vieressä.

Yhteistyössä