Mitä teillä tänään syödään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jassåå
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jassåå

Aktiivinen jäsen
17.04.2010
13 096
12
38
Turku
Itse teen tänään lihapyöryköitä ja perunamuusia sekä valkosipulileipää ja fetasalaattia. Illaksi teen kevätkääryleitä :) jonkinsortin jälkkäriäkin voisi tehdä, ehkä mustikkapiirakan...

Minä ja vauva syödään possukurpitsamuhennosta. Mies syö kuulemma kanakastiketta ja jotain. Tyttö valitsee itse kumpaa ruokaa haluaa.

*muoks* Niin jälkkäriksi mulle ja lapsille omenamuffeja (mies ei varmaankaan tykkää). Tulee sitten omenakin kokeiltua vauvalle :)

Viimeksi muokattu:
Me taidetaan ottaa ja sulattaa pakkasest makaroonilaatikkoa.
Jälkkäriks tein jo eilen mustikkapiirakkaa ja vaniljakastiketta:)
Oon aika ylpee itsestäni ku en polttanu kastiketta pohjaan,vaik yleensä oon keittiös melkoinen tumpelo.

Eilen tekemääni pitsaa on vielä jäljellä, jos päivällä lapselle tai miehelle tulee nälkä. Lapsi nukkuu vielä, joten tod.näk. jaksaa odotella päiväruokaa.

Tänään syödään hirvikäristystä, perunamuusia ja puolukkaa.

Mä söin kanasalaatti, lapset perunavelliä...päivälliseksi jos sitten tekisi lihapulli/lihamureketta ja muusia ja salaattia ja pakkasessa olisi jäätelöä jälkkäriksi

Poronkäristystä, perunamuusia, ES puolukkahilloa ja maustekurkkuja. Lisänä maito, appelsiinitiivistemehu tai vesi. Leipänä Pirkka Maalaispatonkia sekä aitoa voita.

Peuran vasan sisäfilettä aurajuustolla, valkosipulista kukkakaalimuussia ja konjakkikastiketta. Muksuille peuran jauhelihasta tehtyjä pyöryköitä, muutoin sama kuin aikuisilla

Yhteistyössä