N
"namnam"
Vieras
Itse ajattelin tehdä kanaa ja riisiä. Teen kastikkeet fileesuikaleista ja keitän riisiä ja ja vihanneksia kaveriksi.
Ostin Lidlistä jotain limemarinoituja suikaleita. Onko kukaan kokeillut ? k
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
pastaa koska sitä on helppo jatkaa jos ruokailijoita on enemmän kuin oma perheeni![]()