Mitä teillä syödään tänään?

En tiedä. Yritin aamulla kysellä mitä olisi toivelistalla mutta tyttö halusi makaronia ja jauhelihakastiketta, mies ei halunnut jauhelihasta mitään ja ehdotti kalaa ja kun kysyin että missä muodossa kalaa ni neiti vastasi että vaikka kolmioina. Poika ehdotti makkaralaatikkoa et vähän ku lasagnea mutta makkarasta. Käskin niitä muodostamaan yhteisen mielipiteen tai kompromissin sinä aikana kun olen töissä. :D

En tiedä. Yritin aamulla kysellä mitä olisi toivelistalla mutta tyttö halusi makaronia ja jauhelihakastiketta, mies ei halunnut jauhelihasta mitään ja ehdotti kalaa ja kun kysyin että missä muodossa kalaa ni neiti vastasi että vaikka kolmioina. Poika ehdotti makkaralaatikkoa et vähän ku lasagnea mutta makkarasta. Käskin niitä muodostamaan yhteisen mielipiteen tai kompromissin sinä aikana kun olen töissä. :D

Vaikka kolmioina :D

• Tykkää
Reactions: röppö
Mies söi eilisen soijakastikkeen pastan sekaan sössättynä + salaattia.
Tein lapsille ja itselleni nakkiperunasipuli-kiusauksen. Lisukkeena samaa salaattia kuin mieskin söi.
Iltapalana eilistä pannukakkua, mustikkapiirakkaa + karjalanpiirakoita.

Alkupalaksi grillattua kampasimpukkaa, keitettyä parsaa ja sitruunakermakastiketta.
Pääruokana täplärapua, graavi- ja kylmäsavulohta, sekä lämmin kasvisgratiini.
Jälkiruokana Crème Brûlée, kahvi ja lasillinen madeiraa.

• Tykkää
Reactions: Istafra
Alkuperäinen kirjoittaja Tänään syödään hyvin;26890327:
Jälkiruokana Crème Brûlée, kahvi ja lasillinen madeiraa.

Oletko peittänyt creme bruleen kun se on uunissa? Kahdenlaista koulukuntaa ilmeisesti liikenteessä ja väittävät että se vaikuttaa makuun.

[QUOTE="nipsu";26890364]Oletko peittänyt creme bruleen kun se on uunissa? Kahdenlaista koulukuntaa ilmeisesti liikenteessä ja väittävät että se vaikuttaa makuun.[/QUOTE]

Kyllä olen aina peittänyt foliolla. Uunissa 150 astetta ja noin tunti riittää.

Yhteistyössä