Mitä teillä syödään tänään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Katriina:
Miten se soijarouhe maustetaan oikein? Minä yritin kerran korvata makaronilaatikossa jauhelihan sillä, ja sain aikaan ihan karseeta skeidaa...

No riippuu mitä ruokaa tekee. Makaronilaatikkoon esim ei saa laittaa liikaa soijarouhetta (eikä kyllä muuhunkaan ruokaan), muuten se maistuu tunkkaiselta, eli mielummin vähän kuin liikaa. Mutta mausteita saakin olla sitten todella runsaasti ja makaronilaatikkoon laitan basilikaa, paprikajauhetta ja mustapippuria.

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Alkuperäinen kirjoittaja se on siinä:
Mä en ymmärrä tuota soijavillitystä kun jotkut tunkee sitä jokapaikkaan

Kasvissyöjänä sitä korvaa jauhelihan näppärästi soijarouheella. Soijarouhe on myös todella edullista ihan sekasyöjällekin. Oikein maustettuna se on hyvääkin :)

Ja mä syön tänään kasvissosekeittoa.

mä oon aina ihmetelly tätä, miksi kasvissyöjien pitää yrittää jollain matkia sitä lihaa? siis miksei sitten syö lihaa jos sitä niin tekee mieli? :D
aina täältä ja muualta saa hyviä vinkkejä mahdollisimman oikean makuisiin nakkeihin tai kuinka soijasta saa ihan jauhelihan makuista ja mistä saa tehtyä parhaat "pihvit" ja miten millonkin voi huijata lapsia ja miestä eivätkä huomaa mitään kun maistuu ihan lihalle! :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Alkuperäinen kirjoittaja se on siinä:
Mä en ymmärrä tuota soijavillitystä kun jotkut tunkee sitä jokapaikkaan

Kasvissyöjänä sitä korvaa jauhelihan näppärästi soijarouheella. Soijarouhe on myös todella edullista ihan sekasyöjällekin. Oikein maustettuna se on hyvääkin :)

Ja mä syön tänään kasvissosekeittoa.

mä oon aina ihmetelly tätä, miksi kasvissyöjien pitää yrittää jollain matkia sitä lihaa? siis miksei sitten syö lihaa jos sitä niin tekee mieli? :D
aina täältä ja muualta saa hyviä vinkkejä mahdollisimman oikean makuisiin nakkeihin tai kuinka soijasta saa ihan jauhelihan makuista ja mistä saa tehtyä parhaat "pihvit" ja miten millonkin voi huijata lapsia ja miestä eivätkä huomaa mitään kun maistuu ihan lihalle! :D

Luulen, ettei monikaan ole kasvissyöjä sen vuoksi, ettei tykkää lihasta.
Vaan ihan eettisistä syistä.

Naudanlihapataa. :p (Juureksia toki seassa, mutta ei perunaa.) Pari tuntia leivinuunissa muhinut, ja liemeen nakataan tietty mukavasti voita. :p

Mä en usko soijan terveellisyyteen. No ehkä sielä Aasiassa voisin syödä ku sielä osaavat sen käsitellä oikein.

Yhteistyössä