Mitä teidän n.8 kuiset "osaa"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Meillä toinen nousee konttausasentoon ja hytkyy siinä. Toinen ryömii muttei nouse konttausasentoon. Pinsettiotteen osaavat ottaa, testattiin viime neuvolassa. Istuvat ilman tukea, eivät nouse itse istumaan. Toinen seisoo tukea vasten, ei itse nouse. Toinen ei seiso ollenkaan.
Ovatko jotenkin jäljessä?
Musta tuntuu siltä kun vertaan esikoiseen... :(

Molemmat konttasi ja toinenkin oppi nousemaan tukea vasten hieman ennen 9kk. Toisella ei toisen käden pinsetti oikein toiminut 9kk neuvolassa. Istumaankin taisivat oppia tuossa 8-9kk iässä.

Älä turhaan vertaa esikoiseen!! 8kk vielä pieni, ja on ihan normaaleja nuo sun lapset! Mites muuten kaksosarki sujuu?

[QUOTE="www";24490774]Molemmat konttasi ja toinenkin oppi nousemaan tukea vasten hieman ennen 9kk. Toisella ei toisen käden pinsetti oikein toiminut 9kk neuvolassa. Istumaankin taisivat oppia tuossa 8-9kk iässä.

Älä turhaan vertaa esikoiseen!! 8kk vielä pieni, ja on ihan normaaleja nuo sun lapset! Mites muuten kaksosarki sujuu?[/QUOTE]

Nii, ei pitäis vertailla mutta väkisinkin sitä tapahtuu :D
Kiitos kysymästä, hyvin sujuu! Vielä kun esikoinenkin täyttää vasta kaksi, niin päivät ja kädet on kyllä täynnä :D Onneksi on "helppoja", hyvin nukkuvia lapsia kaikki. Se helpottaa jo aika pljon.
Onko sullakin tuplat?

kuopus 9kk, osaa kontata,nousee tukea vasten seisomaan, pinsetti ote molemmilla käsillä onnistuu suhkot hyvin :)

Samaa mieltä, älä vertaa esikoiseen, normaaleja lapsesi ovat! :)

Ryömii ja nousee tukea vasten seisomaan. Sekä menee konttaus asentoon ja on paikallaan hetkisen kunnes lysähtää taas ryömimisasentoon. On pinsettiote. Osaa istua hyvin muttei osaa itse mennä istumisasentoon. 8,5kk.

En ole omaani verrannut muihin samaan ikäisiin. Jokainen kehittyy omaa tahtia.

Yhteistyössä