Mitä teidän miehet sanoisivat, jos pukeutuisitte julkisesti esim. näihin housuihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Maisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23491776]Kyllä minä ennemmin tuollaisilla housuilla kehtaisin mennä ihmisten ilmoille, kuin monien tämän hetken henkkamaukkavaarinkalsarilökäpöksyjen kanssa.[/QUOTE]

Samaa mieltä, paremmalta noi nyt näyttää kun jotkut haaremihousut, jotka näyttää siltä kuin olisi vaipat housussa ja löysät niissä.

Nuo housut eivät kyllä ole tyyliäni, mutta ei minun miehelläni ole mitään sanomista pukeutumiseeni. Olen aikuinen enkä kysele keneltäkään lupaa siihen mitä saan laittaa päälleni.

[QUOTE="vieras";23491776]Kyllä minä ennemmin tuollaisilla housuilla kehtaisin mennä ihmisten ilmoille, kuin monien tämän hetken henkkamaukkavaarinkalsarilökäpöksyjen kanssa.[/QUOTE]

Siis tällaiset:

MLA55_0988_089R_83280.jpg

No vois pyöritellä päätään, mutta ei se mun tekemisiini vaikuttaisi, jos itse noista tykkäisin. En ehkä enää käyttäisi, mutta nuorempana olisin hyvinkin voinut.

Tuolla myyjällä oli kivan hippihenkistä vaatetta myynnissä, ne menevät hyvin kaupaksi huutiksessa paketteina, itse olen myynyt kaksi hippihenkistä vaatepakettia huutiksessa, ja ihan yllättävän korkealle hinnat kohosi. Hippihenkistä äitiysvaatetta sisältävä iso paketti meni hintaan 106 e, siis siellä oli Indiskan kietaisutunikoita ja muita jotka ei varsinaisesti olleet äitiysvaatteita, sitten äitiysvaatettakin, mutta kaikki samaa tyyliä. Olin ihan että :O kun huomasin miten suosittu pakettini oli.

Terve :D Kiva löytää tällästä omista jutuista :D:D Saimpa melekoset naurut!
En koe että mun pitää selitellä tyyliäni kellekkään enkä siis niin tee, mutta tahoin ehottomasti antaa ilmi ettei netissä mikään pysy piilossa :D
Jokainen tyylillään, ystävät rakkaat.

Yhteistyössä