Mitä teidän miehet sanoisivat, jos pukeutuisitte julkisesti esim. näihin housuihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Maisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sanoisi kyllä varmaan, ettei suostu näyttäytymään mun kanssa julkisesti, jos pukeudun tommosiin pöksyihin. Ei varmaan päästäisi lastakaan minun mukaani :D

tuunausten sommittelu ei ole mitenkään paras mahdollinen, mutta muuten kyllä ihan piristävät ja kivat. ei se varmaan mitään kyllä sanois, se pukeutuu omalla tavallaan ja mä omallani.

Meillä ei mies puutu minun pukeutumiseeni, mutta en laittaisi noita edes omasta tahdostani. Ihan kivan malliset housut o, mutta en halua vaatteisiini mitään lasten piirroshahmoja.

Lupais varmaan käydä kaupassa tai hakea postit jos tarvii, kasvimaalla tai takapihalla/siivotessa ehkä viel menis... tai pyykkipäivänä senaikaa että pyykkikone+kuivausrumpu pyörii. En tykkää :X

Kysyis varmaan eka et oonko tosissani ja jos sanoisin olevani niin taitas vaan pyöritellä päätänsä. Eipä sitä niin kiinnosta, kävinpä tossa taannoin kaupassakin miehen vanhoissa collareissa, missä oli vähän moottoriöjylänttejä ja joitaki rasvaläiskiä... Emmä ota pukeutumisesta mitää stressiä, lempihousut on colleget ja lempikengät reinot ja ne mulla yleensä on päällä jos meen vaan kauppaan jne. tosin reinoja käytän baarissaki :D

Ei noi nyt ihan mun tyyliä ole. Mutta voisin uskoa, että jos noi istuisi mulle mitenkään hyvin, niin mies olis ihan innoissaan. Se tykkää hippityylistä ja on ihan muumifani. Musta tuntuu, että se sais awwwww miten söpöä -kohtauksen, jos näkis noi housut mun jalassa.

En ole väittänytkään että ei olis kivat. Lähinnä sitä tarkoitin, että jokainen pukeutuis OMAN mieltymyksensä mukaan, eikä kyselis toisten mielipiteitä.

Kukaan ei varmasti kysy palstalta lupaa pukeutua juuri niinkuin tykkää. Ihan viatonta hauskanpitoahan tämä on miettiä suostuisiko mies kulkemaan vierellä jos pitäisi noita housuja. :D Ja joo, ihan aikuinen olen, mutta sopivasti lapsenmielinen että ei tarvitse sun taivastella tai kysellä ikää. ;)

Yhteistyössä