Ä
Äiti epävarma
Vieras
Meillä siis pian eskarin lopettava tyttö ja eskari vuoteena paljon oppinut ja kehittynyt. Mutta taustalla paljon sellaista joiden takia saattaa olla hieman jälkijunassa muihin verrattuna ( fyysinen sairaus) Nyt on itselleen tullut olo että kuinkahan käy kun koulun aloittaa? Kesällä toki aikaa vielä opetella vaikka ja mitä mutta silti toivomme kovasti että saisi hyvät lähtökohdat koulun alulle ja oppiminen olisi mielekästä eikä neiti kokisi sitä liian vaikeana eikä kokisi olevan huonompi kuin muut... Olo on hurjan epävarma mitä lapsen tulisi osata.
Meillä tyttö osaa:
- Uida - Sitoa kengän nauhat - Pukea ja pesteytyä itse ( minä kyllä yleensä pesen mutta tarvittaessa sujuu yksinkin) - Osaa ajaa pyörällä ilman apupyöriä ( tosin melko huteraa meno joskus) - Osaa luistella ja hiihtää - Aakkoset - Tunnistaa isot kirjaimet - Osaa laskea 50 - Helppoja plus ja miinus laskuja - Osaa hyvät käytöstavat ja tulee toimeen muidenkanssa , tosin on hieman liiankin kiltti ja muut lapset käyttävät surutta hyväkseen sitä... - Viikonpäivät osaa - Liikenne säännöt
Mitä muuta tulisi opetella? Kuukaudet? Laskemaan pidemmälle?
Kello?
Meillä tyttö osaa:
- Uida - Sitoa kengän nauhat - Pukea ja pesteytyä itse ( minä kyllä yleensä pesen mutta tarvittaessa sujuu yksinkin) - Osaa ajaa pyörällä ilman apupyöriä ( tosin melko huteraa meno joskus) - Osaa luistella ja hiihtää - Aakkoset - Tunnistaa isot kirjaimet - Osaa laskea 50 - Helppoja plus ja miinus laskuja - Osaa hyvät käytöstavat ja tulee toimeen muidenkanssa , tosin on hieman liiankin kiltti ja muut lapset käyttävät surutta hyväkseen sitä... - Viikonpäivät osaa - Liikenne säännöt
Mitä muuta tulisi opetella? Kuukaudet? Laskemaan pidemmälle?
Kello?