Mitä teidän elämänne oli parikymppisenä ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ,,,
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Seurustelin, mutta asuimme eri kaupungeissa ja seuraavana vuonna mies oli armeijassa. Muutin isompaan kaupunkiin ja menin yliopistoon. Kolmantena opiskeluvuotenani mies muutti sitten perässäni ja asetuimme saman katon alle. Jälkikäteen voin sanoa olevani oikein tyytyväinen, että minulla oli kuitenkin nuo kaksi vuotta aikaa elää opiskeluelämää ja tutustua uusiin kavereihin, opetella asumista poissa vanhempien helmoista jne vaikkakin vietimme viikonlopput yhdessä.

Tuosta on aikaa jo paljon, olemme pitkästi yli 30-vuotiaita ja meillä on kaksi pientä lasta. Ehdittiin tuossa välissä "luoda uraa", rakentaa talo ja matkustella yms mukavaa.

Juhlin, opiskelin, menin töihin, juhlin taas ja matkustelin. En halunnut parisuhdetta. Sinkkuna voi tehdä muutakin kuin "rellestää", eli ei kannata ajatella niin, että baarielämä tai parisuhteessa eläminen ovat ainoat vaihtoehdot.

Mukava kysely :) olen 40v ja aloin oikein miettimään "nuoruutta", täytyy sanoa, että onneksi en enää ole parikymppinen.

Parikymppisenä opiskelin ja luin tentteihin ja joskus viikonloppuisin kävin kavereiden kanssa ulkona.
Silloin kun ei ollut tenttejä seuraavalle viikolle.

25vuotiaana valmistuin ja sinä viimeisenä opiskeluvuonna tapasin mieheni.
Sen jälkeen työpaikan etsiminen ja ostettiin talo ja elettiin kahdestaan ja matkusteltiin, nautittiin toistemme seurasta ja nuoruudesta ja moottoripyöräreissuista.

Siinä meni se parikymppisen elämä

31v kun täytin niin päätettiin, että halutaan olla isi ja äiti ja alettiin yrittämään, jos saataisiin vauva, joka sitten tulikin.

Elän ihan tavallista elämää tyttäreni ja eläinteni kanssa.

Ikäisilläni kavereillani ei ole lapsia, eivätkä juuri kukaan edes seurustele, mutta ei heistä kukaan elä niin, että jatkuvasti bilettäisivät ja harrastaisivat irtosuhteita.
Mulla on vähän erilainen käsitys nuoruudesta ihan yleisestikin kuin se, että se olisi jotain kreisibailaamista pesältä pesälle juosten.

Yhteistyössä