Mitä teidän alakouluikäiset pojat harrastaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "harmaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"harmaa"

Vieras
Siinähän se kysymys tulikin otsikossa.
Täällä mietiskelen mitä vielä keksisin ehdottaa mun yhdeksänvuotiaalle pojalle... Jotain harrastusta olisi kai hyvä olla mutta ei meinata keksiä sitä mieleistä. Olen mä kaikkea ehdotellut mutta ehkä vielä joku on ehdottamatta... Eli mitäs teillä muilla puuhaillaan? :)

Jääkiekkoa 2-7 kertaa viikossa, rullakiekkoa 0-2 kertaa viikossa ja kohta alkaa koulun juoksukerho johon poika haluaa mukaan. Juoksukerho on kerran viikossa ja reenaavat siinä 5km juoksutapahtumaan, kerho sopii aikatauluun joten menköön.

Uinti ei oikein onnistu kun uimahallit on kaukana, jalkapallo tai jäkis ei meinaa poikaa kiinnostaa. Musikaalisuutta taitaa reppanalla olla yhtä vähän kuin äidillään. :D

Te kenen lapsi harrastaa kamppailulajeja, kertokaas miten saisin pojan innostumaan niistä! Olen kaikenlaista ehdottanut, suurinpiirtein judosta capoeiran kautta krav magaan... Jätkä kai ajattelee että ne on kovin väkivaltaista touhua vaikka olen kertonut mitä ne oikeasti on. Olisi hyvä harrastus sekä itseluottamuksen että kunnon kannalta.

Meillä 9-v.poitsu harrastaa jääkiekkoa 2-3 kertaa vkossa,päälle pelireissut.Jalkapalloa kesällä.6-v.pikkuveli samoin jääkiekkoa,jalkapalloa ja salibandyä.

Uinti ei oikein onnistu kun uimahallit on kaukana, jalkapallo tai jäkis ei meinaa poikaa kiinnostaa. Musikaalisuutta taitaa reppanalla olla yhtä vähän kuin äidillään. :D

Te kenen lapsi harrastaa kamppailulajeja, kertokaas miten saisin pojan innostumaan niistä! Olen kaikenlaista ehdottanut, suurinpiirtein judosta capoeiran kautta krav magaan... Jätkä kai ajattelee että ne on kovin väkivaltaista touhua vaikka olen kertonut mitä ne oikeasti on. Olisi hyvä harrastus sekä itseluottamuksen että kunnon kannalta.

Meillä pojan kaveri aloitti samaan aikaan, hyvin ovat viihtyneet.

Kannattaisi käydä katsomassa eri lajeja ja tietty kysellä kokemuksia kavereilta.

Yhteistyössä