Mitä tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Epätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Epätoivoinen

Vieras
Sain selville, että mieheni oli netistä kysellyt jonkun naisen puhelinnumeroa. En ole vielä mieheltäni kysynyt asiasta, mutta otan asian esille kun siihen on sopiva tilaisuus.

Itse tein puhelimella kyselyn tämän naisen nimellä ja uskoisin, että niin on mieheni tehnyt myös. Numeroa ei kuitenkaan löytynyt ja sen takia mieheni on varmaankin etsinyt sitä netistä. Kovasti on tehnyt töitä, että numeron saisi selville.

En tiedä mitä ajatella. Voisiko tässä olla takana jotain aivan "viatonta" ja maalailenko turhaan piruja seinälle? Tiedän, että siihen ei muut osaa vastata kun mieheni, mutta mitä mieltä te olette?

mulla ei ekana tulis mieleen, että on jotain epäilyttävää, mutta toki riippuu aivan miehestäkin mistä syystä vois numeroa etsiä...
meillä tuon miehen työnkuvaan kuuluu joskus jonkun numeron etsiminen niin siksi en huolestuisi...

Sepä siinä onkin, kun on tätä luottamuspulaa ollut ennenkin, niin heti tulee pahin mieleen.
Ei hän ainakaan työn puolesta sitä numeroa tarvitse. Ja jos se jokin tärkeä numero olisi, niin hän olisi puhunut siitä minulle. Mutta nyt hän on sitä yksin etsinyt.
Mieheni tuntien tämä vain tuntuu niin oudolta ja epäilyttävältä. :(
Täytyy toivoa, ettei se olisi mitään pahaa.. Meinaan, että kaiken entisen jälkeen en enää jaksa tätä antaa anteeksi. On niin paljon ollut kaikkea.

Ota asiasta kunnolla selvää! Varsinkin kun on ennenkin luottamus pulaa ollut. Toivon että olisit tuttuni, jonka mies on pelehtinyt toisten naisten kanssa. Ei siksi että toivoisin sinulle ikävyyksiä vaan sitä että näkisit mitä selkäsi takana tehdään! Kaikki kun eivät tahdo miespettureistaan tietää, niin en ole kertonut.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 09:30 Tanja kirjoitti:
Ota asiasta kunnolla selvää! Varsinkin kun on ennenkin luottamus pulaa ollut. Toivon että olisit tuttuni, jonka mies on pelehtinyt toisten naisten kanssa. Ei siksi että toivoisin sinulle ikävyyksiä vaan sitä että näkisit mitä selkäsi takana tehdään! Kaikki kun eivät tahdo miespettureistaan tietää, niin en ole kertonut.

:\|

Yhteistyössä