Mitä tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Sartsa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Sartsa"

Vieras
Mulle on ihan kauheeta, että joudun edes kyselemään tällaista, mutta en ole saanut kunnolla edes nukuttua. Pakko kysyä toisten mielipiteitä.

Olemme siis neljän hengen perhe ja nyt mies miettii alkavansa kasvattaa kannabista meillä kotona! Olen itse todella huumevastainen ja olen nyt heittämässä miestä suunnilleen ulos meidän asunnosta. Ei minua haittaisi varmaan niin paljon jos asuisimme kahdestaan, mutta meillä on kaksi lasta. En ymmärrä enää yhtään mitä miehen päässä liikkuu. Olen tiennyt suhteen alkuajoista saakka, että joskus käyttää ainetta, mutta en uskonut, että jonain päivänä haluaa vaarantaa koko perheen.

Mitä te tekisitte? Antaisitteko miehenne kasvattaa komerossa pari kasvia vaiko olisitteko sitä vastaan? Tämä kotikasvatus on ilmeisesti aika yleistä nykyään, mutta mä olen aina ollut todella huumeita vastaan.

Jos mies jäisi kiinni, mitä minulle tapahtuisi? Olen vastaan kasvatusta enkä ikinä ole edes kokeillut mitään huumeita.

Kokemuksia tai ajatuksia!!!

Ei ole kyllä mitään kokemuksia tuollaisesta, mutta en antaisi kenenkään kasvattaa kannabista omassa Huus Hållissani. Se on kuitenkin useamman kuin yhden koti, ja tuo on laitontakin, plus tuleekohan siitä jotain tuoksuja? Hyvät on perusteet kieltämiselle mielestäni.

Siis ihan vakavissasko ajattelit, että oishan se kiva jos isännälllä pari kasvia olis?? :O Just...
No ei tietenkään!! Tyhmäkö oot? Kyllä se laitonta kuitenkin on.

Hohhoijaa. Eipä paljon miehelläsi ole vastuuntuntoa. Kiinni jäämisen riski on aina ja se tosiaan on laitonta. Myös siitä tuleva haju on hirveä( ystävän naapuri kasvatteli ja koko rappukäytävä lemusi) Ja tietysti sinä osallistut samalla huumausaine rikokseen, mikäli annat ukko kultasi perustaa ihan oman puutarhan! Niinkuin jo kirjoitit, niin sinun todellakin pitää ajatella lastesi etuja, eikä siihen kuulu "parin kasvin" kasvu ympäristö :/ Nyt äkkiä miehelle takomaan järkeä päähän!!

Eikä vaan se haju, vaan sitten on vesivahingon ja tulipalon vaara, kun kasvit tarvii lamppuja kun ei niitä ikkunalaudalla kuitenkaan kasvatella. Ja tosiaan kannattaa miettiä jos teillä niitä kasveja on, ja narahdatte, niin miten käy lasten kun molempia aikuisia kuitenkin syytetään? Käske sen perustaa puutarhansa jonnekin muualle, jos on pakko tuollaista miestä katsella...

Kiinni jäädessä lapset joutuu varmaan sijaiskotiin kunnes selvittävät asian. Jos kerran miehesi poltellut jo kauan, siitä tietää aika moni ja joku kateellinen voi narauttaa.... lisäksi voi jäädä kiinni kun hankkii siemeniä, tarvikkeita, sähkönkulutus tuplaantuu jne.

meinaakko itelles hommata rikossyytteen..:D Sen nimittäin saat jos kiinni jäätte.

en tajuu et tollasta tarttis ees pohtia.. Sano ukolles et jos meinaa kasvattaa niin kasvattaa siä jossain muualla ja sulle ei kerro mitään asiasta.

Yhteistyössä