M
malla
Vieras
Olen ollut 7 vuotta ukkelliinini kanssa.Sitä ennen seurustelin miehen kanssa joka on NIIN mun tyylinen mutta mua pelotti hänen kiihkeys silloin, olisi halunnut liian paljon ja liian nopeesti.
Löysin rauhallisen ja hiljaisen miehen ja hänen kanssaan siis olen.
Nyt olen viimeiset 3-4 vuotta haaveillut tuosta edellisestä, me tapailimme vain noin pari kuukautta ja häntä ajattelen.
Haaveilen typerästi hänestä ja kuvittelen meille elämää joka olisi toisenlaista kuin nyt.
Olen onneton liitossani, mutta meillä 2 lasta.
Haluaisin selvittää tuolle eksälleni asioita, en jättänyt häntä siksi etten välittänyt vaan pelkäsin.
Mutta siitä on aikaa jo 7 v.
Hän välttelee minua, asumme melko lähekkäin, jos tulee vastaan-kääntyy pois.Kaupassa hän lähtee pois. Isompien lasten vuoksi joudumme olemaan tekemisissä ja se on molemmille vaikeaa.
Juur aamulla näin hänet ja teki mieli puhua ja kertoa.
Mitä tehdä??
Soitanko ja sanon että ajattelen häntä paljon.
Vai en.
Kaupassa
Löysin rauhallisen ja hiljaisen miehen ja hänen kanssaan siis olen.
Nyt olen viimeiset 3-4 vuotta haaveillut tuosta edellisestä, me tapailimme vain noin pari kuukautta ja häntä ajattelen.
Haaveilen typerästi hänestä ja kuvittelen meille elämää joka olisi toisenlaista kuin nyt.
Olen onneton liitossani, mutta meillä 2 lasta.
Haluaisin selvittää tuolle eksälleni asioita, en jättänyt häntä siksi etten välittänyt vaan pelkäsin.
Mutta siitä on aikaa jo 7 v.
Hän välttelee minua, asumme melko lähekkäin, jos tulee vastaan-kääntyy pois.Kaupassa hän lähtee pois. Isompien lasten vuoksi joudumme olemaan tekemisissä ja se on molemmille vaikeaa.
Juur aamulla näin hänet ja teki mieli puhua ja kertoa.
Mitä tehdä??
Soitanko ja sanon että ajattelen häntä paljon.
Vai en.
Kaupassa