Mitä tehdä puolivuotiaan kanssa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tylsistynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tylsistynyt

Vieras
Tylsistynyt kotiäiti tuskailee, että mitä tehdä puolivuotiaan kanssa päivät?

Silloin kun vauva nukkuu, tekemistä kyllä riittää. Vauvan valveillaoloaika alkaa vaas tuskastuttamaan. Vauva ei viihdy juurikaan yksin, joten pitkästyttää pikkuhiljaa tämä lattialla makailu/sitterin vieressä istuskelu.

Oisko siis jotain järkevää meille? Puistoilu ei ihan vielä ajankohtaista, kävelyllä käydään joka aamu ja välillä keinumassa. Muskarit ym mammapuuhat ei ole oikein minun juttu...

Tulkaa meille:D Mulla on reilu 5kk ikänen poika ja täysin sama homma. Ei viihdy yksin oikeestaan ollenkaan. Eikä muuten viihdy siellä vaunuissakaan että päästäis pihalle. Joten me ollaa vaa kotona. Siivotaan, joskus leivotaan ja tylsistytään ja erakoidutaan!!:D

Mulla kanssa puolivuotias tytöntyllerö joka ei viihdy yksikseen juurikaan lainkaan. Sama homma että kun vauva nukkuu niin tekemistä kyllä riittää, silloin on pakko hoitaa tiskit ja pyykit sun muut sellaset kun hänen ollessa hereillä on istuttava lattialla tai sitterin vieressä. Odotan jo että meillä lähdettäisiin liikkeelle josko se hiukan helpottaisi tilannetta mutta ei merkkiäkään moisesta vielä, hyvä kun vatsalleen käännytään : ) Välillä päivät aika tuskastuttavia kun tuntuu että saa lattialla olla koko päivän : (

Miksei muskarit tai "mammapuuhat" ole sun juttu? En mäkään ole mitään mammailutyyppiä, mutta me käytiin vauvan kanssa vauvauinnissa ja vauvajumpassa juurikin siksi, että kotona oli niin toivottoman tylsää vaan olla. Nuo oli ihan henkireikiä, matkoineen siihen meni ihan kivasti aikaa ja tunsi tehneensä jotain fiksua. Enkä mä noissa mitään yhdenlaista mammatyyppiä tavannut, moneen lähtöön siellä oli porukkaa.

Meillä onneksi vauva viihtyi rattaissa aika hyvin, kuljin sitten keskustassa edestakaisin ja vauva katseli ihmisiä.

Nyt poika on 17kk ja päiväkodissa 4 päivänä viikossa. Ainoa mitä vauvavuodesta en kaipaa on juuri se tylsistyminen...

Mutta sehän on tosi hyvä jos löydätte täältä kavereita :)

Mulla on nelikuinen poika ja ihan tismalleen sama juttu..Kävisin noissa "mammapuuhissa", mut ne on yksinkertaisesti niin saakelin typeriin aikoihin ettei meille käy..Joten mökötetää sit kotona..

Sen verran lisään juttuusi "SeInka" että esim minä asun suoraan sanottuna "maalla". Täältä matkaa on joka suuntaan eikä bussiin pääse täällä vaunujen kanssa. Auto on aina miehen käytössä joten vaihtoehtoa ei ole :D
Se siitä mammajumpasta ;)

Mullakin on puolivuotias tyttö, joka ei viihdy yksin. Hän ei myöskään nuku juuri päiväunia eikä tykkää olla hereillä rattaissa.
Vaikka aloittaja tyrmäskin maamakerhot ja vauvajumpat, mulle ne on mielenterveyteni elinehto.
Maanantaina menen vauvakerhoon, tiistaina vauvajumppaan, keskiviikkona perhekerhoon, perjantaina avoimeen päiväkotiin. Tänään torstaina tylsistyn kuoliaaksi. Viikonloppuisin tykkäämme käydä uimahallissa lämpimässä altaassa.

Yhteistyössä