Mitä tehdä ostajan kanssa kun hän hajotti minulta ostamansa kodinkoneen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Martina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Et todellakaan maksa mitään! Kun ei ole ostajalle oikea asentaja sitä asentanut,niin kaikki menee ostajan piikkiin ja todellakin haiskahtaa siltä että ovat itse koneen hajottaneet...ei se mistää pakkasesta oo rikkoutunu ja nythän on sitä paitti koko maassa lämpökelejä... ?!

Mä ite maksaisin jonkun sopuhinnan. Ihan turha lähteä tappelemaan. Oot sä VARMA et se kone toimi? Kokeilitko sitä ennen kuin ostaja vei sen? Jos et niin ehkä olis parempi että sopisit, koska et sä voi TIETÄÄ mitä on käynyt..

Kahden yksityisen välillä noudatetaan kauppalakia ja ap on sopimusta tehdessään kertonut rehellisesti millainen tuote on kyseessä (esim. se muutaman päivän kylmäsäilytys). Ostaja on ottanut tietoisen riskin eikä ap ole juridisesti velvollinen maksamaan mitään korvauksia.

Me saatiin vanha, käytetty tiskikone ja testattiin sen toimivuus ENNENKUIN vietiin kotiin! Eikö tolla ostajalla ollut mahdollisuutta testata?
Ei sun kuulu todellakaan maksaa!

[QUOTE="vieras";23328057]Me saatiin vanha, käytetty tiskikone ja testattiin sen toimivuus ENNENKUIN vietiin kotiin! Eikö tolla ostajalla ollut mahdollisuutta testata?
Ei sun kuulu todellakaan maksaa![/QUOTE]

Jos ostaja tyytyi siihen ettei saa testata konetta ennen ostamista, niin oma moka.

En maksaisi mitään ja jos ostaja jatkaisi yhteydenpitoaan tekisin hänestä rikosilmoituksen. Voi sitä paitsi olla että hän koittaa pumpata sulta vaan rahaa väittämällä että kone on rikki ja keksimällä vesivahingon. Ja vaikka vahinko oiskin tapahtunut, niin itse hän on siitä vastuussa jos kerran omin päin meni koneen asentamaan. Eikä muutaman päivän pakkassäilytys pesukoneita riko, muuten ne ois talvisin jo valmiiksi hajalla kauppoihin saapuessaan...

Tämän takia en ikinä myy mitään huuto.netissä.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä