Mitä tehdä, mies lyö lapsia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kyllä lapsille on näytettävä kuka talossa määrää...Jokainen perhe oman maun mukaan..
Ohan sitä saakeli piiskattu vyölläkin perseeseen monesti ku ei olla uskottu vanhempia niin mikä siinä nyt on niin väärin jos lasta vähän lämäisee

Te ketkä kannatatte tuohon tukistamiseen, läpsimiseen, lyömiseen, ym. fyysiseen kurittamiseen, mä oon kyllä valmis tekemään teille samoin. Tai itseasiassa etsiä ihmisen joka on samassa suhteessa isompi kuin te, niikun te kurittajat olette lapsianne isompia.

Mä hyväksyn tukasta kiinni ottamisen/ niskasta kiinni nappaamisen, jos lapsi ei OIKEASTI usko.
EN hyväksy tukasta repimistä,niskasta riepottamista tai lyömistä, siinä on vissi ero.
Ja Joku raja saa niillä silkkihanskoillakin olla.

[QUOTE="Mie vaan";27377385]Meillä mies kanssa läpsäsi joskus käsille tai vetäsi tukasta. Muutaman kerran kun siitä ärähdin vähän isompaan ääneen niin se loppui. Vielä kun saisi pirun isovanhemmat tajuamaan saman asian, että minkäänlainen väkivaltaisuus ei ole sallittua. Pariin kertaan olen jo joutunut sanomaan. Viimeksi sanoin, että lapset eivät tule teille enää hoitoon, jos kertaakaan tämmöistä enää kuulen tapahtuneen.

En minäkään ajatellutkaan edes avioeroa. Tämä asia oli lopulta kuitenkin puhuttavissa. Vaikka taisin minä joskus vähän uhatakin sillä lähtemisellä, jollei moinen käytös lopu. Se tunne mikä äidille tulee, kun kuulee että lastansa on joku läheinen aikuinen lyönyt, on valtavan kamala. Saati sitten sitä tunnetta mikä lapselle siitä tulee, kun äitinsä ei pysty häntä tämmöiseltä suojelemaan. Keskustele ja puhu miehelle. Uskoisin että hänkin sen ymmärtää ja oppii vetämään henkeä ennen kuin hermostuu. Opeta miten hermostuessa poistutaan paikalta, jos tuntuu ettei pää kestä. Ja vetoa miehen tunteisiin, saako häntä lyödä ja miltä hänestä tuntuisi, jos sinä löisit lapsianne. Ja voithan tuota sanoakin, että pelkäät jättää lapsianne hänen kanssaan keskenään. Tosin tuo on siitä riskialtis sanoma, että joku vellihousu voisi tuon takia helposti jättää sitten lasten hoitamiset ja sen sellaiset kokonaan äidin hommaksi. Mutta itse miehesi parraiten tunnet. Toivottavasti löydätte yhdessä pian ratkaisun siihen.[/QUOTE]

Mä en haluaisi olla sellaisen miehen kanssa, joka on edes sitä mieltä, että lasten lyöminen on ok, vaikka olisikin sen lopettanut kun vaimo käski. Kyllä se kertoo jotain ihmisestä ja jotain sellaista, että minä en sellaisen ihmisen kanssa halua olla tekemisissä.

(Kyllä sekin kertoo sinusta jotain, että annat lasten isovanhempien lyödä lapsia)

[QUOTE="vieras";27378509]Mä en haluaisi olla sellaisen miehen kanssa, joka on edes sitä mieltä, että lasten lyöminen on ok, vaikka olisikin sen lopettanut kun vaimo käski. Kyllä se kertoo jotain ihmisestä ja jotain sellaista, että minä en sellaisen ihmisen kanssa halua olla tekemisissä.

(Kyllä sekin kertoo sinusta jotain, että annat lasten isovanhempien lyödä lapsia)[/QUOTE]

Miten niin annan lyödä? Kahteen kertaan olen sanonut, kun olen kuullut/nähnyt tällaista tapahtuvan. Eivätkä lapset enää sen jälkeen isovanhemmillaan ole olleet. Mitä mun sitten pitäis tehdä? Käydä huitasemassa takaisin? Sehän se asian ratkaisisikin. Jos sanominen, keskusteleminen, juttelu tai mikään sellainen aikuismainen juttu ei auta, niin silloin lapset eivät sinne enää mene, muuta ratkaisua en keksi asiaan.

Entä kuka sanoi, että se miehen mielestä on ok lyödä lasta?

Joka kuritta kasvaa, se kunniatta kuolee.

Laitavasemmiston teesit täydellisestä rankaisemattomuudesta eivät vain toimi. Joskus on syytä tukistaa tai läpsäistä takapuolelle. Kuritta kasvaneita hulttioita on jo liiaksi asti.

Yhteistyössä