Mitä tehdä miehen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Meillä on tänään ensimmäinen lapseton ilta kahteen vuoteen, eikä keksitä mitään tekemistä. Kotona ei huvita istua, tulee vaan tehtyä sitä samaa puunaamista mitä yleensä. Eli ideoita kehiin :D

[QUOTE="vieras";24097309]Tuo riippuu ihotyypistäkin. Minä en koskaan pala, vaikka en koskaan käytä aurinkorasvaa ja vaikka olisin päivän auringonpaisteessa.[/QUOTE]

Mä oon tosi vaalea, mutta en pala yhtään niin helposti, kuin mun mies, joka ruskettuu äkkiä. Mutta mä en myöskään rusketu, ellen oikein rusketa itseäni. Eilen kumminkin paloin pyöräillessä. Tai en ehkä ihan palanut, mutta dekoltee kutisee lievästi ja punoitti illalla. Ei tunnu kivalta. Varmasti se tulee nyt ryppyiseksi ja maksaläikikkääksi.

Mua aina kummastuttaa, miten nää pariskunnat ei keksi tekemistä kun lapsi ei ole kotona? Entäs sitten kun lapset kasvaa ja muuttaa kotoa, mikä näitä pareja pitää kiinni toisissaan?
Ja miks pitäis aina tehdä jotain ihmeellistä? Eiks voi tehdä samaa kuin aina, mutta keskittyä johonkin muuhun kuin lapsen kaitsemiseen siinä samalla?
Mä menisin rannalle olemaan vaan, lukemaan, uimaan , nauttimaan elämästäni, olostani ja siitä, että kerrankin tässä maassa paistaa aurinko !

Yhteistyössä