I
Ihan hukassa
Vieras
Olen ollut kotona lasten kanssa jo vuosia ja töihinpaluu häämöttää joskus vajaan 2 vuoden päästä. Onhan siihen vielä aikaa, mutta tiedän että aika kuluu lopulta vauhdilla. Mulla on odottamassa vakityö, josta lähtiessäni olin aika stresssantunut. Nyt kun kuulen jotain työpaikalta tai mietin töihin paluuta, tunnen lähinnä ahdistusta. Tuntuu, että musta ei ole enää siihen työhön, kaikki tieto-taito on hävinnyt jonnekin, ei kiinnosta, asiat ovat muuttuneet liikaa työpaikalla. Olen akateemisesti kouluttautunut ja olin todella taitava ja pidetty työntekijä, mutta jotenkin työminäni on täysin hukassa, itsetunto nollilla. Välillä tuntuu, että menen miuluummin vaikka siivoamaan jonnekin kuin palaan omaan työhöni.
Tiedän, että nyt pitäisi jo vähitellen alkaa kertailemaan asioita, hankkia takaisin sitä hukattua tieto-taitoa, mutta kun en vaan saa itsestäni mitään irti... Jos keksisin mitä muuta haluan haluan, voisin lähteä opiskelemaan, mutta kun en tiedä siitäkään... Toisaalta tuntuu, että olen "velkaa" työnanatajalleni, jolle on tullut näistä vapaistani kuluja. Arrgh! En tiedä mitä tehdä...
Tiedän, että nyt pitäisi jo vähitellen alkaa kertailemaan asioita, hankkia takaisin sitä hukattua tieto-taitoa, mutta kun en vaan saa itsestäni mitään irti... Jos keksisin mitä muuta haluan haluan, voisin lähteä opiskelemaan, mutta kun en tiedä siitäkään... Toisaalta tuntuu, että olen "velkaa" työnanatajalleni, jolle on tullut näistä vapaistani kuluja. Arrgh! En tiedä mitä tehdä...