Mitä tehdä kun rakastaa kahta miestä yhtä aikaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Epävarma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Epävarma

Vieras
Kumpikin sanoo rakastavansa minua ja että haluaa viettää koko lopun elämänsä kanssani.

Ensimmäinen on turvallinen mies, joka haluaa tasapainoisen ja järjestelmällisen elämän ja tykkää paljon samoista asioista kuin minä. Häntä ei kiinnosta ylenmääräinen matkustelu, vaan hän haluaa perustaa perheen, mieluiten 2 lasta. Hän on kuitenkin luonteeltaan melkein minun vastakohtani, itse kun olen aika temperamenttinen ja spontaani ja hän taas arka ja herkkä. Tällä miehellä ei ole yhtään vihamiehiä ja hän ajattelee kaikista vain hyvää.

Toinen taas on menevä, erittäin sosiaalinen ja kaikkien kanssa toimeentuleva ja erittäin tunteellinen mies. Hän puolustaa voimakkaasti läheisiään ja on valmis tekemään heidän vuokseen mitä tahansa. Tämä mies on erittäin vahva persoona, mutta en pidä monestakaan hänen kavereistaan. Hän ei halua perustaa perhettä vielä vähään aikaan, vaan haluaa ensin että elämme omaa elämäämme, matkustelemme ja pidämme kivaa. Sitten ehkä 1 tai 2 lasta.

Ja minä rakastan kumpaakin. Toisen miehen kohdalla se on intohimoista, mutta kuitenkin pitkään kestänyttä rakkautta ja ensimmäisen kohdalla kolkuttelee sekä rakkaus että järjen ääni. Ei, en ole pettänyt kumpaakaan kummankaan kanssa, vaan yritän tässä nyt valita.

Minulla sama tilanne. Rakastan 2 miestä. Toinen on oma aviomieheni ja menin sitten rakastumaan toiseen. En todellakaan tiedä mitä tehdä. Jäänkö mieheni luokse (jonka kanssa suhde ok, mutta usein tunnen oloni onnettomaksi) vai hyppäänkö uuteen ja tuntemattomaan.

Itse olen naimisissa jo 15v saman tyyppisen kun ensimmäinen kuvailevasi mies. Ja siis olen hänen täysi vastakohta. Ehkä erona on se että haluamme molemmat nauttia elämästä, matkustella jne, samalla kun rakennetaan yhteistä kotia. Eli siis olemme tekemisten suhteen samoilla linjoilla.

Välillä kuitenkin tuntuu että meidän suhde on tasapaksu ja kaipaisin enemmän "vastusta" miehestäni. Tämä ehkä heijastuu myös seksielämästä joka on sitten... tavallista... Mutta kovin onnellinen olen, ja hän on minulle maailman paras mies.

Jossain vaiheessa olin rakastunut "vaativampaan" mieheen... Suhde ei kuitenkaan toiminut kun molemmilla aika kova oma tahto. Ja lopulta yhteiset tekemiset oliva lähinnä makuukammarissa (jossa olikin hauskaa!), muutoin emme tosiaan käyneet juuri ulkona tms. Vaan kukin tahoillaan, ja tämä ei mulle ainakaan sopinut.

Että niin....
Noin muuten en osaa neuvoa kuin että järjellä ei kuitenkaan kauheasti kannata noissa asioissa miettiä.

Mielestäni sinun kannataa valita se jota rakastat tietysti mutta muista että saatat jatua valintaasi joten mieti tarkkaan kannattaako kuitenkaan valita esimerkiksi herkempää mutta se on oma valitantasi kulje omaa polkuasi <3

Ajattele järjellä. Tee tämä testi: kun olet miehen luona, pyydä häntä tuomaan itsellesi voileipä. - Katso sitä, mitä sinulle tarjotaan! Tätä testiä olen itse kuunnellut.

Alkuperäinen kirjoittaja tämmöinen vinkki;30124184:
Ajattele järjellä. Tee tämä testi: kun olet miehen luona, pyydä häntä tuomaan itsellesi voileipä. - Katso sitä, mitä sinulle tarjotaan! Tätä testiä olen itse kuunnellut.

Enää pitäisi tietää, miten järjellä ajatteleminen liittyy tuohon voileipätestiin. Näin mätäkuussa leipä on kumminkin parin päivän jälkeen homeessa, ja aloittaja lienee tehnyt valintansa jo kauan sitten.

Ylipäätään järjellä ajatteleminen parinvalinnassa johtaa useimmilla siihen, että noin kymmenen vuoden päästä pääsee tai joutuu valitsemaan uudelleen tunteella.

Alkuperäinen kirjoittaja Vanha kääkkä;30124197:
Enää pitäisi tietää, miten järjellä ajatteleminen liittyy tuohon voileipätestiin. Näin mätäkuussa leipä on kumminkin parin päivän jälkeen homeessa, ja aloittaja lienee tehnyt valintansa jo kauan sitten.

Ylipäätään järjellä ajatteleminen parinvalinnassa johtaa useimmilla siihen, että noin kymmenen vuoden päästä pääsee tai joutuu valitsemaan uudelleen tunteella.

No ei se haittaa, ettei sinulla ole järkeä, mutta normaalit tajuavat. Katsokaa sitä leipää, millainen se on. Sellaista kohtelua tulette saamaan, jos valitsette miehen. Jos eteenne tuodaan kuiva käntty pelkällä levitteellä, ei elämä ukon kanssa hääviä ole, jos hänet valitsette. Valitkaa mies, joka tuo kunnon voileivän!

No ei se haittaa, ettei sinulla ole järkeä, mutta normaalit tajuavat. Katsokaa sitä leipää, millainen se on. Sellaista kohtelua tulette saamaan, jos valitsette miehen. Jos eteenne tuodaan kuiva käntty pelkällä levitteellä, ei elämä ukon kanssa hääviä ole, jos hänet valitsette. Valitkaa mies, joka tuo kunnon voileivän!

Anteeksi, mä kuvittelin että naiset 2010-luvulla käyvät ihan itse koulut, hankkivat ammatin ja valitsevat itse leivänpäällysteensä.

Tietty jos tämä on liian vaativaa, on viisainta valita joku yh-isä, jolla on kaapissa taatusti leipää ja päällysteitä juuri sillä hetkellä, kun daami sattuu kokeensa tekemään.

Oman mieheni kanssa mentiin yhteen nuorina yliopisto-opiskelijoina, eikä hänellä ollut jääkaapissa muuta kuin valo. Mutta loistava puoliso ja isä hänestä on tullut.

Kyllä siitä leivästä näkee. Joku tekee sen asiaan enemmän paneutuen kuin toinen. Se jolla on taito ilahduttaa paneutuu noinkin pikku juttuun kunnolla. Se joka kiireellä jonku suhasee ei paneudu asiaan. Kertoo ettei oo niin panutuva kumppaniaan varten.

Alkuperäinen kirjoittaja Vanha kääkkä;30124647:
Anteeksi, mä kuvittelin että naiset 2010-luvulla käyvät ihan itse koulut, hankkivat ammatin ja valitsevat itse leivänpäällysteensä.

Tietty jos tämä on liian vaativaa, on viisainta valita joku yh-isä, jolla on kaapissa taatusti leipää ja päällysteitä juuri sillä hetkellä, kun daami sattuu kokeensa tekemään.

Oman mieheni kanssa mentiin yhteen nuorina yliopisto-opiskelijoina, eikä hänellä ollut jääkaapissa muuta kuin valo. Mutta loistava puoliso ja isä hänestä on tullut.

Niimpä, miehen kaapissa ei ollut kuin valo, mutta wc, se oli SIISTI!

[QUOTE="viera";30124702]Voileipätesti on huono. Kiinnittäkää ennemmin huomiota siihen, miten mies kohtelee esim. tarjoilijaa, ystäviään, vihamiehiään.[/QUOTE]

Tämä on parempi! Itse opin tuntemaan miehen opiskeluprojektien kautta, ja siinä kyllä näki aika paljon enemmän luonnetta kuin jonkun leivänkäntyn perusteella.

En myöskään usko näitä, joiden mies on niin ihku ja miehen kaverit silkkoja kammotuksia. Eli kannatta katsoa sitä kaveriporukkaa ja niiden yhteisiä tekemisiä.

Yhteistyössä