mitä tehdä kun posti hukkaa paketin??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HeviäPRKLE
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HeviäPRKLE

Aktiivinen jäsen
01.12.2007
4 507
0
36
Kemi
En tiedä kyllä onko paketti hukassa mutta se on lähetetty 29.9 ja on silloin ollut oulussa.30.9 lähetys lajiteltu postin logistiikkakeskuksessa. sen jälkeen ei mitään merkintää!Pitäis kai sen olla jo vastaanottajalla!!!PERKELE!

Alkuperäinen kirjoittaja kolmenäipsä:
Mua kanssa ihmetyttää yksi paketti, tullut meidän kaupunkiin 26.9. eikä vieläkään ole tullut :(

jos se on tavallinen postipaketti se pitää noutaa postista. Oletteko kyselleet omasta postikonttorista. Harvoin taitaa posti mitään hukata.
Useimmiten paketit jäävät tulematta perille, koska pakkaus on rikkoontunut huonon pakkaamisen vuoksi ja lähetystiedot samalla hävinneet siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmenäipsä:
Mua kanssa ihmetyttää yksi paketti, tullut meidän kaupunkiin 26.9. eikä vieläkään ole tullut :(

jos se on tavallinen postipaketti se pitää noutaa postista. Oletteko kyselleet omasta postikonttorista. Harvoin taitaa posti mitään hukata.
Useimmiten paketit jäävät tulematta perille, koska pakkaus on rikkoontunut huonon pakkaamisen vuoksi ja lähetystiedot samalla hävinneet siitä.

Tätä pakettia ei ainakaan ole huonosti pakattu,se on varma.

Mitäs jos se ostaja vain sanoo, ettei se ole tullut? Sitten ehdottaa, että laitatte vahingon puoliksi ja pyytää, että jos maksaisit puolet edes siitä takaisin?

En mä sitä sano, etteikö postri oikeesti joskus paketteja hukkais, mut noinkin jotkut huijarit tekee.

Aika usein hukkuneet paketit ovat sellaisia, joissa soite väärin ja ei ole laitettu lähettäjää, jolloin pakettia ei voida toimittaa mihinkään. Toinne on rikkoutuneet paketit, eli huonosti pakatut sellaiset. Harvoin (sisko töissä postilla ja kysyin asiaa häneltä kerran... ) postissa todella joku paketti hukkuu, yleensä siihen on joku pätevä syy. Kannattaa käydä kysymässä ihan omasta postista sitä eikä valitella täällä, kun ei me sille asialle mitään pystytä tekemään.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mitäs jos se ostaja vain sanoo, ettei se ole tullut? Sitten ehdottaa, että laitatte vahingon puoliksi ja pyytää, että jos maksaisit puolet edes siitä takaisin?

En mä sitä sano, etteikö postri oikeesti joskus paketteja hukkais, mut noinkin jotkut huijarit tekee.

Näin tein itse kun maksikirje ei tullut perille ja haukut sain!Ei sitten millään uskonut että on hukkunut.
No,tänään oli tullut s-postia että kirje löytynyt.
Siinä luki että lähetetään vastaanottajalle (mulle) mutta saa nähdä minne menee jos lähettäjäkin laittanut että palautetaan sille.Kun teki kanssa katoamisilmoituksen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Näin tein itse kun maksikirje ei tullut perille ja haukut sain!Ei sitten millään uskonut että on hukkunut.
No,tänään oli tullut s-postia että kirje löytynyt.
Siinä luki että lähetetään vastaanottajalle (mulle) mutta saa nähdä minne menee jos lähettäjäkin laittanut että palautetaan sille.Kun teki kanssa katoamisilmoituksen.

Tänään tuli s-postiin että kirje noudettavissa postista.Kävin illalla kysymässä mutta ei ainakaan vielä ollut siellä.
Ehkä huomenna tulee postissa "noutokortti".Postiluukkuun ei ainakaan mahdu.

Posti on totaalinen pellehermanni laitos!
KUN lähetyksesi katoaa, posti EI TEE asialle YHTÄÄN mitään, niitä ei KIINNOSTA sinulle edes vastata, ja sitten jos saa kovan yrittämisen jälkeen jonkun sieltä langan päähän, niin vastaukset on "ei me tiedetä mitä voi tehdä", "ei osata sanoa mihin kadonneet päätyy", "ei tiedetä mitä muut vastaavissa tilanteissa tekee", jne jne jne.
Siis TÄYSI paskalaatikkolafka koko posti, ja pelkkää pelleilyä niitten olemassaolo.
Se nimittäin on PASKAN jauhantaa etteikö postilla muka ole tietoa miten asiassa edetä: Minulla on tallennettuna mielenkiintoinen keskustelu postin virkailijan kanssa siitä miten ei tiedä mistään mitään, ja ei KIINNOSTA minkään vastauksen antaminen.
Naurettava pellefirma; jos haluatte palvelua niin käyttäkää muita kuriireja. Posti ei ota vastuuta hukkaamistaan!

Yhteistyössä