En tiedä kyllä onko paketti hukassa mutta se on lähetetty 29.9 ja on silloin ollut oulussa.30.9 lähetys lajiteltu postin logistiikkakeskuksessa. sen jälkeen ei mitään merkintää!Pitäis kai sen olla jo vastaanottajalla!!!PERKELE!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kolmenäipsä:Mua kanssa ihmetyttää yksi paketti, tullut meidän kaupunkiin 26.9. eikä vieläkään ole tullut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kolmenäipsä:Mua kanssa ihmetyttää yksi paketti, tullut meidän kaupunkiin 26.9. eikä vieläkään ole tullut![]()
jos se on tavallinen postipaketti se pitää noutaa postista. Oletteko kyselleet omasta postikonttorista. Harvoin taitaa posti mitään hukata.
Useimmiten paketit jäävät tulematta perille, koska pakkaus on rikkoontunut huonon pakkaamisen vuoksi ja lähetystiedot samalla hävinneet siitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mitäs jos se ostaja vain sanoo, ettei se ole tullut? Sitten ehdottaa, että laitatte vahingon puoliksi ja pyytää, että jos maksaisit puolet edes siitä takaisin?
En mä sitä sano, etteikö postri oikeesti joskus paketteja hukkais, mut noinkin jotkut huijarit tekee.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mitäs jos se ostaja vain sanoo, ettei se ole tullut? Sitten ehdottaa, että laitatte vahingon puoliksi ja pyytää, että jos maksaisit puolet edes siitä takaisin?
En mä sitä sano, etteikö postri oikeesti joskus paketteja hukkais, mut noinkin jotkut huijarit tekee.
Näin tein itse kun maksikirje ei tullut perille ja haukut sain!Ei sitten millään uskonut että on hukkunut.
No,tänään oli tullut s-postia että kirje löytynyt.
Siinä luki että lähetetään vastaanottajalle (mulle) mutta saa nähdä minne menee jos lähettäjäkin laittanut että palautetaan sille.Kun teki kanssa katoamisilmoituksen.
En tiedä kyllä onko paketti hukassa mutta se on lähetetty 29.9 ja on silloin ollut oulussa.30.9 lähetys lajiteltu postin logistiikkakeskuksessa. sen jälkeen ei mitään merkintää!Pitäis kai sen olla jo vastaanottajalla!!!PERKELE!