Mitä tehdä kun oikein V******AA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vituttaa niin vitusti ja toi biisi vaan pahensi sitä!! Ny vituttaa viel enemmän.Ollu jo monta päivää aikamoinsa vitutusta!!!!!!!
Pitäiskö siivota vai lähtee lenkille.Ryyppäisin mut oon alaikäänen !
VITTUUUUU KU VITUTTAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mua vituttaa sen verran etten kyllä itsekään tiedä.. Mutta jos vaikka söisit? :D Kirjoittaisit murheistasi, jos et voi puhua? Angstaisit ja kiroilisit peilille niin että alkaa oma naama naurattaa? Lukisit hyvää kirjaa? Lähtisit metsään lenkille nauttimaan rauhasta? Jos pidät hevosista, menisit ridaamaan, painamaan pääsi karvakorvan pehmeään harjaan? Juttelisit kaverin tai jonkun ihmisen kanssa? Siivoaisit tai hakkaisit pesäpallomailalla kiveä? Päästäisit tunteet ulos ja karjuisit ja itkisit niin ettet enää jaksa? Tai alkaisit vaan nauraa? Kuuntelisit jotain musiikkia jota rakastat?

Kunhan et ryyppää!

Ekaks: nostele suht raskaita puntteja. Toiseks: Juo vähän limsaa. Kolmanneks: Kuuntele hyvää musaa.
Ellei auttanu, mee ja nuku vähän ni jos unohtaisit. Jos et saa nukutuksi lue hyvää kirjaa.(Aku Ankka käy) Auttoi mulla just about 5min sitte.

En tiiä mutta jotenkin on niin vaikiaaa....Siis vituttaaa
Jos vaimonimoikein ymmärtäis ku ooon vakavissani ja haöluisin saada suhteen kuntoon....Mutta ei vain ,,,,,antaaa olla

Revi paperia tuhansiksi palasiksi! Hypi jonkun esim. kananmunakennon päällä! huuda !! juokse ihan täysii nii ettet enää jaksa!! älä ees mieti viinaa!! syö suklaata! juoksentele ympäri taloa ja sekoile! mee saunaan/suihkuun rentoutumaan! riko jotain esim. Paperia,pahvia,muovipusseja ja kaikkee turhaa.. mutta ei IKINÄ viinaa !!

SAMA TÄÄLÄ! V*ITUTTAA ja lujaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kännejä ei kannata ottaa, se ei auta ku hetken ja taas vit.tutus palaa. Eikä täs raskaana oteta kännejä, enkä muutenkaa juo. On tää vaan niin peestä kun ärsyttää KAIKKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!