A
-APUA!
Vieras
Seurustelen itseäni 5 vuotta vanhemman miehen kanssa. Tähän asti kaikki on sujunut hyvin, mutta nyt miehessä on alkanut tulla esiin erillaisia ei-niin-miellyttäviä piirteitä. Ongelma on siinä että mies on tottunut aina saamaan haluamansa, eikä nyt ymmärrä että meitä on kaksi ja minullakin on omat mielipiteeni ja mieltymykseni. Hän on jo pidemmän aikaa yrittänyt kinua minulta suuseksiä,mutta minä en henkilökohtaisesti vain pidä siitä. Koko ajatus kuvottaa minua enkä vain pysty siihen (johtuen edellisistä suhteistani). Olen sanonut miehelleni tästä monta kertaa, mutta hän ei tunnu ymmärtävän sanaakaan. Hän sanoo vain että "voivoi" ja jatkaa ruikuttamistaan. Kun en tästäkään huolimatta suostu, hän alkaa murjottaa ja kiristämään. Nytkin hän pitää mykkäkoulua ja käyttäytyy muutenkin kuin jokin kakara. En tiedä mitä tehdä jotta hän uskoisi etten tee sitä muutenkaan. Hän nimittäin luulee etten rakasta häntä ja teen sitä kyllä kaikille muille paitsi hänelle. ja näin ei todellakaan ole. Auttakaa!