Mitä tehdä kun mies ei ymmärrä minua?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -APUA!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

-APUA!

Vieras
Seurustelen itseäni 5 vuotta vanhemman miehen kanssa. Tähän asti kaikki on sujunut hyvin, mutta nyt miehessä on alkanut tulla esiin erillaisia ei-niin-miellyttäviä piirteitä. Ongelma on siinä että mies on tottunut aina saamaan haluamansa, eikä nyt ymmärrä että meitä on kaksi ja minullakin on omat mielipiteeni ja mieltymykseni. Hän on jo pidemmän aikaa yrittänyt kinua minulta suuseksiä,mutta minä en henkilökohtaisesti vain pidä siitä. Koko ajatus kuvottaa minua enkä vain pysty siihen (johtuen edellisistä suhteistani). Olen sanonut miehelleni tästä monta kertaa, mutta hän ei tunnu ymmärtävän sanaakaan. Hän sanoo vain että "voivoi" ja jatkaa ruikuttamistaan. Kun en tästäkään huolimatta suostu, hän alkaa murjottaa ja kiristämään. Nytkin hän pitää mykkäkoulua ja käyttäytyy muutenkin kuin jokin kakara. En tiedä mitä tehdä jotta hän uskoisi etten tee sitä muutenkaan. Hän nimittäin luulee etten rakasta häntä ja teen sitä kyllä kaikille muille paitsi hänelle. ja näin ei todellakaan ole. Auttakaa!

Jos on hälle noin tärkeä asia, niin etsii varmaan halukkaan partnerin, ennemmin tai myöhemmin.
Ja tuo tuskin tuosta lievenee ajan kuluessa pikemminkin päinvastoin, siirtyy vain muihinkin asioihin ts. mies tekee niinkuin tykkää ja paskat välittää sinusta.

Sano vaan suorat sanat. Ei tuollaista aikuisen ihmisen tarvitse parisuheessaan kestää. Jos ei puhuttelu tehoa, niin lienee parempi vaihtaa kumppania, molempien kannalta.

Aikamoinen merkki kyllä miehen luonteesta.. mykkäkoulu kun ei saa suuseksiä, apua.

Sinuna keskustelisin vakavasti asiasta. Ja jos ei onnistu niin mieti haluatko jatkaa tuollaisen kanssa.

• Tykkää
Reactions: mamacita_
[QUOTE="Argh";25215634]Sano vaan suorat sanat. Ei tuollaista aikuisen ihmisen tarvitse parisuheessaan kestää. Jos ei puhuttelu tehoa, niin lienee parempi vaihtaa kumppania, molempien kannalta.[/QUOTE]

Yritetty on puhua ja onkin puhuttu mutta mies unohtaa kaiken sanomani heti kymmenenminuutin jälkeen.. Rakastan miestäni ylikaiken enkä haluaisi vaihtaa kumppania. itse ajattelen että asiaan olisi ratkaisu mutta miehelle kun ei mikään muu kelpaa.

Yritetty on puhua ja onkin puhuttu mutta mies unohtaa kaiken sanomani heti kymmenenminuutin jälkeen..
Ei hän "unohda", hän ei vaan välitä.

Rakastan miestäni ylikaiken
"Koska rakastan" ei ole syy pysyä suhteessa. "Koska olen onnellinen" on, oletko?

enkä haluaisi vaihtaa kumppania.
Tämäkään ei ole syy pysyä suhteessa.

itse ajattelen että asiaan olisi ratkaisu
Niin olisi, mutta jos miestä ei kiinnosta ratkaisun etsiminen niin yksin et voi tehdä mitään.

mutta miehelle kun ei mikään muu kelpaa.
Koska hän ei välitä tunteistasi.

Jos hän ei viitsi etsiä ratkaisua edes noin pieneen pulmaan ja kuittaa perustelusi ivallisella "voivoi":lla, niin mitä luulet kuinka joustava ja huomioonottava hän on jos/kun suhteessanne tulee isompia erimielisyyksiä? Käyttäytyykö mielestäsi rakastava ja puolisoaan kunnioittava mies noin?

Yhteistyössä