Mitä tehdä kun 1v2kk huutaa vaan minun perääni KUKAAn muu ei kelpaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cukkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

cukkis

Vieras
Onko neuvoja. Pojalle on läheisiä isä ja mummo ja pappa kun asutaan niiden luona evakossa. MUtta jos mä liikahdankin huoneessa huuto alkaa tai poistun niin karjuu kuin hinaajaa.

Onko neuvoja mitä pitäisi toimia.

Tottkai rauhottuu hetken päästä muidenkin kanssa. utta miten ton sais kitkettyä pois.

Nytkin olisi halunnu mun ysliin ja nukkumaan mutta isä vei ja hiljeni myös....mutta aluksi piti huutaa siitäkin.

Aika auttaa, en tiedä muuta.
Meidän kuopus 1v11kk on aina huutanut mun perään...yhä vieläkin välillä.
...jopa kun meen suihkuun :o
Esikoinen ei koskaan.

Oon aatellut että tuskin se 15 vuoden päästä enää huutaa
:D

Alkuperäinen kirjoittaja cukkis:
juu siis toimii sillon kun katoan niin ettei huomaa niin kaikki on hyvin....mutta se on vaan aika vaikeaa heh heh.

Ja sanotaan ettei niin saakkaan tehdä koska kyllä se lapsi sen ennenpitkää huomaa että äiti on häipynyt...

Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
Aika auttaa ja joskus pieni kieroilu, eli häivy paikalta niin ettei muksu huomaa. Toimisikos?

TOI ON KYLLÄ AIKA HURJA EHDOTUS!!!

Ei mun mielestä saa koskaan lähteä salaa lapselta.
Miettikääs hetki miltä tuntuisi, jos esim,kylä reissulla miehenne lähtisi salaa pois ja te ette jostain syystä sais lähteä edes etsimään tai soittaa???

Ei ihme, että lapsi ei uskalla päästää vanhempiaan hetkeksikään silmistään. Noi katoamis temput on ahdistavia!!!

Reilusti HEI HEI, kyllä normaali lapsi sen kestää.

Meillä on pojalla vasta nyt, pikkusta vajaa 1v 10kk tuo vaihe. Tai että edes vähän on mun perään... tähän asti isänsä ollut se tärkein ihminen, jostain syystä, vaikka minä nyt olenkin enemmän hoitanut. Kieltämättä mietin jo ittekin että mitä oon tehnyt väärin kun vain iskä kelpasi :ashamed: ja niin muuten appiukkokin, sanoi ettei ole normaalia että poika on niin isänsä perään... :whistle:

Yhteistyössä