Mitä tehdä kesälomalle yksin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja köklö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

köklö

Vieras
Elikä siinä kysymys kuuluikin. Olen ollut pitkään parisuhteessa, ja nyt ei ollenkaan mitään iloa kesälomasta kun olen eronnut. Muut ovat tohkeissaan lomalle jäämisestä, itse voisin olla mielummin vaikka töissä. Surettaa myös, yhdessä kun oli niin paljon mukavampaa.

Mä lähtisin jonnekin matkalle, jos ei budjetti riitä ulkomaille, niin sitten kotimaan matkailua. Hemmotteluhoitoja, ravintolassa syömistä, shoppailua, lukemista, ehkä yökerhossakin käymistä. Tekisin kaikkea sitä, mistä nauttisin. Keskittyisin vain itseeni. Katsoisin yömyöhään netistä rikosdekkareita tai sitcomeja, kiertelisin kirppareita, kirjakauppoja, messuja, tapahtumia. Pysähtyisin kahvilaan suklaakahville, kävisin ulkona syömässä.. kaikkea.
Sosiaalisempi ihminen varmaan tapais kavereita ja eläis villiä sinkkuelämää, mutta mä oon vähän erakoitumiseen taipuvainen ja nautin yksinolosta ja hiljaisuudesta.
Toki mulla on tätä yksinolemista takana kohta kymmenen vuotta, joten ei mun ois vaikeeta keksiä tekemistä lomalle ilman kumppania.

Yhteistyössä