Mitä tehdä keittiölle??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WompaTiger
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

WompaTiger

Aktiivinen jäsen
05.06.2008
4 305
0
36
Eli siis olis sellaset muovipintaset kaapit, niitä ei vissiin oo mahdollista siististi maalata? Koko ovetko vaihtoon?? Paljonkohan maksaa? Kodinkoneet rosteriset, oisko tyhmää laittaa tiskialtaan taakse mosaiikkilaattaa, jotain räikeetä tehosteväriä, jos kaapeista tulisi yläosasta mattapintaiset, helmiäisen hohtoiset valkoiset ja alaosasta tummat, niin mikä olis tehosteväri? Turkoosi? Graffitin harmaakin vois olla kiva.

keittiön kaapeista saa ihan erinäköset, kun päällystät ne esim puukuvioisella ns kontaktimuovilla (mm. bauhaus myy)

näin meki meinataan saada uusi ilme keittiöön, kun vuokrakämppään ei paljo viittis mitää ovii vaihtaa... samalla päällisen saa myös vanha ja iso arkkupakastin sekä astianpesukoneen ovi.. =) Eikä tuu kalliiksikaan..

Alkuperäinen kirjoittaja Systeri:
Joo ei niitä oikeen maalata voi... Ja hintahan riippuu ihan siitä millaiset ovet haluaa. Me oltais keittiöön haluttu yksi ainoa ovi, mut olis maksanut 80e niin eipä haluttu enää...

Ovista oon valmis maksamaan siinä 400 euron pintaan ja niitä olis 6 yläkaappia, 4 alakaappia ja 5 laatikkoa. Mahtaako saada?

Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:
Joo ei niitä oikeen maalata voi... Ja hintahan riippuu ihan siitä millaiset ovet haluaa. Me oltais keittiöön haluttu yksi ainoa ovi, mut olis maksanut 80e niin eipä haluttu enää...

Ovista oon valmis maksamaan siinä 400 euron pintaan ja niitä olis 6 yläkaappia, 4 alakaappia ja 5 laatikkoa. Mahtaako saada?

En osaa yhtään sanoa. Niitäkin kun on niin monen hintaisia.
Meilläkin kyllä aika tavalliset nuo kaapinovet, valkoiset missä menee sellanen "viiva" kaapin ympäri, eli ei mitenkään erikoiset, mutta silti hirveen hintaset!

Mut kannattaa soitella liikkeisiin ja kysellä, että saako sillä hintaa! Ja ikeastahan kannattaa kattoo, siellähän on ihan suht halpoja!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Yksi vaihtoehto on pinnoistus, jotkut firmat tekevät sitä ja sieltä saa ilmaisen hinta-arvion tarjouksineen, mitä maksaisi.

Mitä tuo käytännössä tarkoittaa? Siis sitä muovipinnoitelevyn uusimista? Taidan joka tapauksessa ostaa uutena ovet ja pistää sitten isomman osan remonttibudjetista siihen, kun mulla on selkeä visio minkälaiset ovet haluan.. Täytyy vaan pyytää tarjouksia useammasta paikkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:

varmasti saat, ikeastakin löytyy

Yhteistyössä