mitä tehdä keitetyistä perunoista?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiitu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Muksut tekivät kokkikurssilla pitsaa, johon laitettiin perunaviipaleita pizzan pohjalle?

:o Oho kuulostaapa kamalalle...

tai enhän mä tiiä mille maistuu :xmas:

Siis tuli siihen muutakin...

Muoks. Kävin kaivamassa reseptin lastenhuoneesta. Pizzalle tehtykin pohja perunasipulipakasteesta, ei keitetyistä perunoista. En ollut kurssilla mukana, joten eivät olleet kaikki vaiheet ihan perillä mulla.
 

Yhteistyössä