A
ap
Vieras
siis hermot menee tuon 1veen kanssa, ei usko vaikka koko päivän olen kieltänyt. tahallaan yrittää nuolla varpaita kun tietää että se on kiellettyä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:kai se joku voide on laitetta tms. sukkia en kotona käytä koskaan...
ihmettelen vain että mikä tuo varpaidennuolemisjuttu nyt oikein on? miksi ihmeessä tuo tekee sitä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitäs jos pitäisit varpaat kauempana ton 1veen suusta? Meilläkin ollaan aina paljain varpain, mutta pikkumies ei ole siitä lainkaan kiinnostunut - ei tosin varpaita ole suuhun tungettukaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitäs jos pitäisit varpaat kauempana ton 1veen suusta? Meilläkin ollaan aina paljain varpain, mutta pikkumies ei ole siitä lainkaan kiinnostunut - ei tosin varpaita ole suuhun tungettukaan![]()
milläs pidän varpaat kaukana lapsesta? eri huoneessako tässä pitäisi olla? tuo kun liikkuu lattialla ihan itse
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitäs jos pitäisit varpaat kauempana ton 1veen suusta? Meilläkin ollaan aina paljain varpain, mutta pikkumies ei ole siitä lainkaan kiinnostunut - ei tosin varpaita ole suuhun tungettukaan![]()
milläs pidän varpaat kaukana lapsesta? eri huoneessako tässä pitäisi olla? tuo kun liikkuu lattialla ihan itse
nosta jalat vaikka sohvalle?
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:![]()
:heart:
Sun täytyy sivellä sun varpaat voimakkaalla sinapilla![]()