mitä tehdä 1v lapselle joka koko ajan nuolee mun varpaita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:laugh: anteeksi mutta repesin....voi pientä....ihana.......

kai se joku voide on laitetta tms. sukkia en kotona käytä koskaan...

ihmettelen vain että mikä tuo varpaidennuolemisjuttu nyt oikein on? miksi ihmeessä tuo tekee sitä?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kai se joku voide on laitetta tms. sukkia en kotona käytä koskaan...

ihmettelen vain että mikä tuo varpaidennuolemisjuttu nyt oikein on? miksi ihmeessä tuo tekee sitä?

Meillä taas 1-v tykkää näykkiä, jalkoja tai käsiä tai kasvoja, ei mitään väliä kunhan jotain lihaa saa hampaiden väliin. Nuoleminen lienee sama juttu, mutta huomattavasti äiti-ystävällisempi.

mitäs jos pitäisit varpaat kauempana ton 1veen suusta? Meilläkin ollaan aina paljain varpain, mutta pikkumies ei ole siitä lainkaan kiinnostunut - ei tosin varpaita ole suuhun tungettukaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mitäs jos pitäisit varpaat kauempana ton 1veen suusta? Meilläkin ollaan aina paljain varpain, mutta pikkumies ei ole siitä lainkaan kiinnostunut - ei tosin varpaita ole suuhun tungettukaan :D

milläs pidän varpaat kaukana lapsesta? eri huoneessako tässä pitäisi olla? tuo kun liikkuu lattialla ihan itse

milläs pidän varpaat kaukana lapsesta? eri huoneessako tässä pitäisi olla? tuo kun liikkuu lattialla ihan itse

nosta jalat vaikka sohvalle?

nosta jalat vaikka sohvalle?

mielenkiintoisia nää teidän vastaukset kyllä. tosi hyvinhän ne kotihommat sun muut sujuu jos koko ajan täytyy olla jalat sohvalla.... vai niinkö te muut kotiäidit sitten päivänne vietätte, sohvalla maaten?

Meillä kiinnosti varpaat kans ihan suunnattomasti tossa iässä, sohvalla istuin aina risti-istunnassa niin että varpaat oli piilossa. Jospa laittaisit sukat jalkaan siksi aikaa että lapsi unohtaisi tuon tavan?

Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
:laugh: :laugh: :heart:
Sun täytyy sivellä sun varpaat voimakkaalla sinapilla :D

Tää vetäis meidän lasta kahta kauheammin puoleensa.

Nimimerkillä yllättänyt taaperon monta kertaa jääkaapilta muun muassa avaamaansa sinappituubia imemässä =/

Yhteistyössä