Mitä teette ylimääräisille suklaarasioille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lop
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olispa mullakin tuollainen "ongelma".. ja tätä en sano pahalla. Meillä suklaat hupenee hetkessä ja arvaa minne ne kertyy.. :/ Ei itsekuria, ei minkäänlaista. Enpä minäkään tykkäisi yhtään suklaasta!!

:D

Heh, joo ei ole niitä ylimääräisiä suklaarasioita näkynyt tässäkään huus hållissa, joten en edes tiedä miltä ne voisi näyttää :xmas:.

Pahojakin suklaita on rasioissa, kuten Fazerin rasiassa joku kahvin makuinen, siitä meni puolet roskikseen. Mutta muuten uppoaa kaikki, paitsi varmaan joku Puolalainen suklaa ei uppoisi, mutta sellaista ei kyllä meille kukaan ole antanutkaan.

Ja mä olen luullut että tää on yleisempikin ongelma :) En kehtaa joulun jälkeen noita viemisiksi viedä, kun ajattelevat että ylijäämiä heille kannetaan tai alesta ostettu puoleen hintaan... Kyllä mä suklaasta tykkään, mutta en läheskään kaikista.

Ja mä olen luullut että tää on yleisempikin ongelma :) En kehtaa joulun jälkeen noita viemisiksi viedä, kun ajattelevat että ylijäämiä heille kannetaan tai alesta ostettu puoleen hintaan... Kyllä mä suklaasta tykkään, mutta en läheskään kaikista.

Minäkään en kehdannut kaupasta ostaa ennen joulua mitään sellaisia suklaarasioita jotka oli tyyliin 3 kpl kympillä. En halua että kukaan luulee että ostaisin edullisia konvehtirasioita.

Edellä jo ehdoteltiinkin, niin ne suklaat voi käyttää leivonnassa. Tee vaikka suklaajuustokakkua johon sulatat konvehdit joukkoon. Ja päivämääräähän noissa yleensä riittää, joten ei niitä tarvitse kaikkia tammikuun aikana leipoa

eipä ole ollut ongelmaa suklaidenkaan kanssa, hyvin on kaikki 20 rasiaa uponneet joulun aikana. yksi iso toblerone on jemmassa ja sen nautiskelen yksin kenties jo tänä iltana

prkl, menin tolkuttamaan liikaa sitä että ihme kyllä lopetin tykkäämästä kahvista ja suklaasta samaan aikaan. Laskin että 7 suklaarasian tilalle tulis nyt 2. Metsään meni, ei suklaata ollenkaan, tai oli sellanen pienenpieni maraboun aski.

Onneks ihmiset on jo oppinu, että meille on turha ostaa konvehtirasioota. Likka ei syö niistä mitää ja mä syön yhtä tai kahta makua, muut jää syömättä. Juliat ja mintunmakuuset on ainoat jotka kelpaa mulle näistä joulun aikana myytävistä suklaista.

oho, mä taidan olla sit todella pieni suklaaruokainen.meillä oli yksi pärkisrasia, josta en syönyt ainuttakaan. kaksi palaa söin suklaakakkua. marmeladit on parhaita :)

Yhteistyössä