Mitä teette viikonloppuisin perheen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Ja kuka teillä päättää mitä tehdään?

Itse en oikein jaksaisi olla ainoa joka ehdottaa jotakin tekemistä. Mies mielellään vaan lepää työviikon jälkeen. Ja ainut lapsi on jo iso koululainen. Ei paljon tapaa kavereita. Enimmäkseen vain istuisi kännykän tai tietokoneen ääressä.

Pitääkö mun jatkaa keksimistä vai annanko vain olla?

Hyvää ruokaa. :p

Tai kun on kiva kelit lähdetään retkeilyalueelle, suuntana laavu tai grillauspaikka ja syödään siellä.

Tai kyläillään mummulassa. Tai vietetään leffailta sipsien ja limun kera. Tai mennään mökille saunomaan.

Kuulostaa kivalta. Meillä voitais tehdä noita, mutta vaan mun ehdotuksesta. Muut ei koskaan ehditä mitään.
Nii ja mökkiä ei ole ja mummola liian kaukana. T.ap

Meillä ulkoillaan ja levätään. No lapset riehuu nyt aina, mutta kyllä minä ja mies yritetään ottaa kohtalaisen chillisti ja ihan siitä syystä, että kokonainen arkiviikko on edessä. Maataan vuorotellen sohvalla, katsotaan telkkarista hömppää, leikitään vähän lasten kanssa ja illalla saunotaan. Sitten hyvissä ajoin petiin ja arkiviikkoa kohti.

Istukaa perheenä alas ja kirjoittakaa listalle ylös jokaisen toiveita/ehdotuksia. Jokaisen pitää keksiä esimerkiksi 5 tai enemmän. Siitä sitten alatte toteuttaa esimerkiksi joka viikonloppu yhden.

Käydään kylpylässä kerran kuussa. Ensin uidaan ja väsytetään lapset sitten ne nukkuu huoneessa ja aikuisilla on naapurihuoneessa parivaihtajien orgiat. Sovimme aina yhden parin kanssa tällaisen tapaamisen. Ja Meillä on itkuhälytin jolla kuulemme jos lapset herää. Rentouttavaa. Jaksaa taas arkena.
Mies käy lisäksi sellaisissa parinvaihtoa homoille jutuissa. On kuulema rentouttavaa ja virkistävää saada vaihtelua mun sukuelimiin.

Mä en usko tätä. Mun kirjoitus poistettiin. Oletteko Palstamammahorot olevinanne muka niin vitun täydellisiä ettei parinvaihtoa tarvitse tai huvita harrastaa? Ja tuomitsette sen kuka niin tekee?
Mä aikaisemmin kirjoitin että kylpyläloma parinvaihtajaparin kanssa tekee hyvää. Saa nussia vieraiden kanssa ja lapset nukkuu nätisti viereisessä huoneessa. Itkuhälytin on käytössä että kuulee kyllä jos joku herää.
Ja mies käy Vieraissa Miehissä välillä, ei tule mun värkki liian arkiseksi...

Tekopyhät(n)

Yhteistyössä