Mitä teette päivät n. 8-10kk vauvan kanssa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Olen koneella kun lapsi leikkii itsekseen lattialla.

Leikitään, syödään nukutaan, ulkoillaan eli ihan normi elämää vietetään.

Kuinka kauan leikit kerrallaan? meillä ei ainakaan lasta edes kiinnosta kauaa mikään....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Olen koneella kun lapsi leikkii itsekseen lattialla.

Leikitään, syödään nukutaan, ulkoillaan eli ihan normi elämää vietetään.

Kuinka kauan leikit kerrallaan? meillä ei ainakaan lasta edes kiinnosta kauaa mikään....

En osaa minuuttiaikaa heittää, mutta kyllä me tuntikin leikitään helposti kerrallaan. Toki siinä vaihtuu lelut tiuhaan ja leluleikit välillä kirjojen katseluun, tai äidin päällä painimiseen.

Legot on nyt ihan ykköset.

Heippa!
Meillä 8kk ikäinen, aamulla käydään ulkoilemassa niin että lapsi tuijottelee maisemia vaunuista ja pääsee keinumaan. Kotona pyörittelen palloa vauvalle, hän huiskii palloa "takaisin" (sattumalta siis tietysti), legoilla leikitään, välillä painelee yksinään lattialla kun olen koneella, leikitään laululeikkejä. Iltaisin kylvetään, veden läiskyttely on tosi kivaa!

tykkää olla isohkossa leikkikehässä isoveljien kanssa,harjoittelee todella paljon pystyynnousemista ja kävelee tukia pitkin(ollut mielipuuhaa jo muutaman viikon),ulkona seurailee rattaista veljien tai minun touhuja ja tykkää keinumisesta.Itse en ehdi oikein leikittää,vaikka ehkä pitäisi.Onneksi viihtyy itsekseenkiin lelujen keskellä parhaimmillaan tunninkin.

Yhteistyössä