Mitä teette omenista?

iltatähtien äippä

Aktiivinen jäsen
06.06.2004
1 563
0
36
Meillä on omenasatoa ongelmaksi asti.... olen tehnyt hilloa ja omenapiirakoita pakstimeen ja omena - kaurapaistosta uuniomenia jne on syöty sinänsä ja yritetty tarjota sukulaisille... mitäs noista vielä keksis tehdä ?Kertokaa reseptejä erityisesti omnahillon käyttöön kaipaisin....tuoremehuasemalle toki vois viedä mutta kun ei hillo eikä mehu oikeen mene meillä???
 

Similar threads

A
Viestiä
1
Luettu
2K
N
Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä