Mitä teette lahjoille, joista ette pidä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Meillä tulee vauvalle jatkuvasti lahjaksi vaatteita, jotka eivät ole yhtään minun makuuni.. Tuttu hamstraa meille kaikki alekorista löytämänsä kauheudet..

Mitä te sellaisille lahjana tulleille tavaroille, joilla ei ole teillä mitään käyttöä?? En oikein raaskisi noita toisaalta poiskaan heittää, lahjoja kun ovat, mutta eipä ne meillä käyttöönkään koskaan tule...

Lisättäköön vielä, että kyseinen tuttu on vauvan mummo, ja näkee häntä aika usein.. Olen miettinyt, joudunko joskus kiusalliseen tilanteeseen, jos en käytä lapsella häneltä saatuja vaatteita, ja varsinkin jos menen ne pois antamaan... Harmittaa vaan, kun tuota säilytystilaa ei tod ole liikaa, ja meidän vaatemaut on kuin yö ja päivä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap.:
Lisättäköön vielä, että kyseinen tuttu on vauvan mummo, ja näkee häntä aika usein.. Olen miettinyt, joudunko joskus kiusalliseen tilanteeseen, jos en käytä lapsella häneltä saatuja vaatteita, ja varsinkin jos menen ne pois antamaan... Harmittaa vaan, kun tuota säilytystilaa ei tod ole liikaa, ja meidän vaatemaut on kuin yö ja päivä.

voittehan te joskus laittaa niitä päälle kun meette mummolle kylään.. vaihdatte sit taas kotona :D

No voit kai mummon käydessä jonkun vaatteen päälle laittaa? Meidän yksi pikkuprinsessoista sai kerran niin poikamaisen potkupukusetin vaarilta, etten sitä koskaan muuten pitänyt, mutta kuva se päällä otettiin ja lähetettiin vaarille ja säästin kyllä puvun seuraavalle pojalleni :D

Mikäs ongelma tuo nyt sitten on. Vauvat kasvaa nopsaan ja ei niitä pakko ole pitää, mummon aikana nyt kerran voi tottakai...Ja pienet voi myydä kirpparilla ja jotain tärkeitä säilyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

voittehan te joskus laittaa niitä päälle kun meette mummolle kylään.. vaihdatte sit taas kotona :D

just näin me tehdään!

just näin me tehdään!

Kai se täytyy munkin sit noin tehdä! :D

Mutta nuo vaatteet on sellaisia, että kuka niitä ees kirpparilla huolii.. Samaan vaatteeseen tungettu pitsiä, röyhelöä, rypytystä, kaulusta *puistatus*

Yhteistyössä