Mitä teette kun lapset on nukkumassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fergie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fergie

Vieras
Meillä vauva menee nukkumaan kahdeksalta ja eka herätys on vasta yhden aikaan yöllä. Itse menen nukkumaan aina kymmenen yhdentoista aikaan. Vauva on siis vasta kuukauden.. heti kun vauva nukahtaa niin siivoilen paikat ja sitten vaan tulee mössötettyä koneella ja kattoen telkkaria..mitä ihmiset yleensä tekee?

Siivoilen ylimääräset tavarat omille paikoilleen ym. "pintapuolinen" järjestely, lataan kahvinkeittimen valmiiksi aamua varten, käyn suihkussa, syön, katon televisiota, surffaan netissä.... :D

Roikun koneella juttelemassa mesessä... Puoleenyöhön yleensä :whistle:
Saatan katsoa telkkua puolella silmällä. Eli en tee mitään erityisen kehittävää, siivoa en ainakaan :p

11 kk nukkuu 20-7, joten illalla jää mukavasti aikaa. Surffaan, siivoan keittiön, pyöritän pyykit, katotaan miehen kanssa telkkua, juodaan iltateet, saunotaan, rakastellaan. Nukkumaan noin klo23.

viikonloppuisin lähinnä oleilen.. katson leffoja jos jaksan. viikolla laitan lasten nukkumaanmenon jälkeen seuraavan päivän vaatteet valmiiksi, itselleni töihin eväät ja sitten oleilen netissä ja/tai katson telkkaria.

Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Poika nukkunu tunnin, mies lähti just töihin.
Mä istun koneella ja odotan että pesukone stoppaa, pyykit kuivumaan, takas koneelle, pieni iltapala, nukkumaan.

Vieläkö aikuiset syö iltapalaa näin myöhään?

Alkuperäinen kirjoittaja eipä ihme:
Mä istun koneella ja odotan että pesukone stoppaa, pyykit kuivumaan, takas koneelle, pieni iltapala, nukkumaan.

Totta kai silloinhan on aikaa herkutella :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Totta kai silloinhan on aikaa herkutella :)

Ajattelin pienellä iltapalalla hedelmää :D

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Oon koneella, luen, katon leffoja, tuijotan telkkaa, syön iltapalaa... Mitä milloinkin...
Nyt meinasin mennä hakee kulhollisen partaäijää omenan kera ja syventyä lukemaan kirjaa :)

mikä on partaäijä??

Istun netissä, katson tv:tä, laitan pyykkejä, laitan tiskejä, teen firman paperihommia, siivoon, vietän laatuaikaa miehen kanssa ( :heart: ) ... Siis teen ihan mitä vaan... :D

Saapahan kerran päivässä syödä ihan rauhassa.

Yhteistyössä