Ä
Äitiiii
Vieras
ei meinaa millään rauhoittua, ei ole mitään hätää tms, huutaa vaan äitiä ja välillä isää. Pitääkö kovettaa itsensä vai mennä viereen? Huuto alkaa heti kun oven sulkee.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ippe:Toiset on herkempiä jää viereen ja tassuttele-en huudattaisi sitten millään-
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Lapsi on 3 v. Ollaan yritetty pitää valoja, mutta haluaa ne pois. Selvästi kuulee, ettei ole hätä. Esim jos on hyttynen huoneessa, niin huutaa oikeasti hädissään. Tää on selvästi huomion hakua. Äsken huusi, että: tuu nyt äitiiii..... mulle tulee paha mieliiiiiiii..... käyn usein kyllä juttelemassa ja selittelemässä että pitää nukkua ja kaikenlaista... ja kohta taas huudetaan. Tätä on nyt jatkunut pari viikkoa. Ensi viikolla alkaa hoito ja pitäisi päästä ylos seitsemältä.
Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Lapsi on 3 v. Ollaan yritetty pitää valoja, mutta haluaa ne pois. Selvästi kuulee, ettei ole hätä. Esim jos on hyttynen huoneessa, niin huutaa oikeasti hädissään. Tää on selvästi huomion hakua. Äsken huusi, että: tuu nyt äitiiii..... mulle tulee paha mieliiiiiiii..... käyn usein kyllä juttelemassa ja selittelemässä että pitää nukkua ja kaikenlaista... ja kohta taas huudetaan. Tätä on nyt jatkunut pari viikkoa. Ensi viikolla alkaa hoito ja pitäisi päästä ylos seitsemältä.
Siis tähän aikaan vielä hereillä? Koska menee sänkyyn? Onko oikeasti väsynyt? Mun 3-vuotias on ollut unten mailla jo kasista asti, ei jaksaisi millään valvoa näin pitkään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Lapsi on 3 v. Ollaan yritetty pitää valoja, mutta haluaa ne pois. Selvästi kuulee, ettei ole hätä. Esim jos on hyttynen huoneessa, niin huutaa oikeasti hädissään. Tää on selvästi huomion hakua. Äsken huusi, että: tuu nyt äitiiii..... mulle tulee paha mieliiiiiiii..... käyn usein kyllä juttelemassa ja selittelemässä että pitää nukkua ja kaikenlaista... ja kohta taas huudetaan. Tätä on nyt jatkunut pari viikkoa. Ensi viikolla alkaa hoito ja pitäisi päästä ylos seitsemältä.
Alkuperäinen kirjoittaja Yöäree:Kyllä tuon ikäinen jo pitää osata olla hiljaa. Käske lopettaa huutaminen.
Minä tekisin niin kuin tuossa yllä kerroin tehneeni oman 1-vuotiaani kanssa aikoinaan. Ei enää mitään jutteluita tai muita. Sovit lapsen kanssa, että voit mennä vaikka ovelle seisomaan, että hän näkee sinut, mutta silloin hänen täytyy käydä sitten nukkumaan. Jos lapsi puhuu sinulle, voit kerran aluksi muistuttaa, että nyt nukutaan, mutta sen jälkeen seisot hiljaa, vaikka lapsi yrittäisi mitä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Lapsi on 3 v. Ollaan yritetty pitää valoja, mutta haluaa ne pois. Selvästi kuulee, ettei ole hätä. Esim jos on hyttynen huoneessa, niin huutaa oikeasti hädissään. Tää on selvästi huomion hakua. Äsken huusi, että: tuu nyt äitiiii..... mulle tulee paha mieliiiiiiii..... käyn usein kyllä juttelemassa ja selittelemässä että pitää nukkua ja kaikenlaista... ja kohta taas huudetaan. Tätä on nyt jatkunut pari viikkoa. Ensi viikolla alkaa hoito ja pitäisi päästä ylos seitsemältä.