Mitä teet jos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
olet kylässä ja syöt jotain emännän (tai isännän) leipomaa herkkua ja löydätkin siitä hiuksen, ja emäntä ei huomaa tilannetta. Niin laitatko sen vaihvihkaa vain pois vai kerrotko asiasta?

Kiusallisia tilanteita, muutenki yökkäysrefleksi herkkänä niin kiva siinä sitten yrittää kakoa veet silmissä ja laittaa se hius vaivihkaa pois.

Pahin tilanne on se kun se hius tuntuukin yhtä äkkiä omassa suussa ja tajuaa heti ettei se suinkaan ole omasta päästä lähtöisin.

Vaivihkaa pois. Yleensä tällaisen jälkeen ko. paikas jätän itse leivotut herkut pöytään.
Muutenkin vältän näitä "ihan itse leivoin lasten kanssa" tarjoiluja. Oman perheen karvat kissasta lähtien jotenkin sietää, mutta ei vieraitten :p

• Tykkää
Reactions: Elena777
Vaivihkaa pois. Yleensä tällaisen jälkeen ko. paikas jätän itse leivotut herkut pöytään.
Muutenkin vältän näitä "ihan itse leivoin lasten kanssa" tarjoiluja. Oman perheen karvat kissasta lähtien jotenkin sietää, mutta ei vieraitten :p

joo, minua ällöttää se kun jotkut antaa lasten olla koristelussa/leipomisessa mukana sillä tyylillä että lapset tunkee sormet suuhun, nenään, sitten takaisin pullataikinaan tms, sitten sormet käy koiran suussa kun sinne tungetaan taikinaa ja taas palataan takaisin taikinaan/koristeluun... olen kauhuissani vierestä moista seurannut :eek:
miksi ei voida opettaa sitä hygieniaa ja varsinkin käsien pesua ennen leipomista jo pienestä asti...:unsure:

Yhteistyössä