mitä teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja salla:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä hävittäisin sängyn, ei ole mun asiani jos eivät lupauksista huolimatta hae. Olet ollut aktiivinen ja yrittänyt saada pinnasänkyä "oikeaan osoitteeseen", eli polttamaan vaan ;)
Kyllä aikuisten ihmisten pitää ymmärtää mikä on seuraus jos ei monien lupauksien jälkeen lunasta lupaustaan.

ai. mä kyllä palauttaisin lainaamani tavaran takaisin.

Eiköhän ap ole muutaman kerran YRITTÄNYT palauttaa tavaraansa? Jos ei kelpaa niin minkä mä sille voisin, mä en rupea kenenkään rojuja säilyttämään mun nurkissa jos se on moneen kertaan luvattu hakea ja HUOM luvattu.

polta sitten se sänky jos ei yhdelle kasassa olevalle pinnasängylle löytyisi sinun luota paikkaa. ei se kovin paljoa tilaa vie.
ja jos ei siitä pariskunnasta kuulu niin lahjoita vaikka eteenpäin..
Ei ne sitä pinnasänkyä enää itellensä halua, olis ne muuten sen takaisin ottanut..heti kun soitit. Joten käyttäytyminen kertoo ainakin minulle että työnnä se pinnis ******** =) :D

tiedän et sängyllä ei ole heille tunnearvoa,mut silti.. tää pariskunta on meille niiiiin paljosta velkaa et vituttaa suoranaisesti pistää tikkua ristiin niiden eteen. hakekoon ite sänkynsä jos sitä vielä tarvii. mä oon tehny minkä voin,en ala sitä mihinkä roudaan :| ehken kuitenka anna isän sitä viel polttaa,mut jotain sille on keksittävä..

ja meille se sänky ei tällä hetkellä todellakaan mahdu edes pienissä palasissa..

Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
toistan: olemme tarjoutuneet viemään sängyn heille,mutta koskaan ei sovi. viiti pihaankaan kipata koirien syötäväks sitä :/

No eikö se nyt olisi ihan sama, kuinpolttaminenkin? Millaiset koirat syö pinnasänkyjä?
Roudaat sinne pihaan vaan, jos eivät ole kotona, jätät sänkyyn lapun; kiitos lainasta.

Ai rotikoita ja aidattu piha. No, siihenportille jätät sitten.

eli autotielle :saint: :xmas:
nojoo,asia loppuun käsitelty. pitikin kirjottaa tästä,alko oikeen sylettää taas niiden toiminta |O :ashamed:

tiedän et sängyllä ei ole heille tunnearvoa,mut silti.. tää pariskunta on meille niiiiin paljosta velkaa et vituttaa suoranaisesti pistää tikkua ristiin niiden eteen. hakekoon ite sänkynsä jos sitä vielä tarvii. mä oon tehny minkä voin,en ala sitä mihinkä roudaan :| ehken kuitenka anna isän sitä viel polttaa,mut jotain sille on keksittävä..

eli kuten arvasin, sinä et ole edes ehdottanut aikaa milloin veisit, tai ehdottamasi ajat ovat olleet sellaisia että tiedä heidän olevan pois...

kipaisepas nyt autoon ja hae sänky ja vie sepois.

Kuka jättää vihaisia koiria yksin pihalle, jos lähtee pois kotoa? Jätä portin taakse, jos ei muuta paikkaa ole. Tuskin ne koirat portin läpi sua syö.

en mä vihasista puhunu. mut ei houkuttele tunkee rotikoiden reviirille,me kun ei olla nähty ku pari kertaa :xmas: ja ne jättää ne pihalle.

ja meille se sänky ei tällä hetkellä todellakaan mahdu edes pienissä palasissa..

Laita sitten viesti että huomenna (tai joku muu päivä) sänky menee polttopuuksi.Tai sanot että lahjoitat jollekin pois teidän nurkista tilaa viemästä :)

Kuka jättää vihaisia koiria yksin pihalle, jos lähtee pois kotoa? Jätä portin taakse, jos ei muuta paikkaa ole. Tuskin ne koirat portin läpi sua syö.

en mä vihasista puhunu. mut ei houkuttele tunkee rotikoiden reviirille,me kun ei olla nähty ku pari kertaa :xmas: ja ne jättää ne pihalle.

Yksin pihalle? Hulluja ihmisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:

eli kuten arvasin, sinä et ole edes ehdottanut aikaa milloin veisit, tai ehdottamasi ajat ovat olleet sellaisia että tiedä heidän olevan pois...

kipaisepas nyt autoon ja hae sänky ja vie sepois.

KYLLÄ TODELLAKIN OLEN EHDOTTANUT JA YRITTÄNY KAIKKENI!!! SE SÄNKY EI IHAN TOSTA NOIN VAAN MUN AUTOON MAHDU JA VAATII PERÄKÄRRYN JA SITÄ VAIVAA EN NÄE KUN HEILLÄ ITSELLÄÄN ON AUTO MIHIN SE KERRASTA MAHTUIS! |O huh :xmas:

Yhteistyössä