Mulla on tosi vaikea tilanne...mulla on 2 lasta toinen on 2v poika,pahimmassa uhmaiässä ja tosi mustasukkainen tytöllemme(5kk),joka sairastaa lihasrappeumasairautta.Olen todella väsynyt mieheeni,jonka kanssa riitelen joka päivä.Mies valittaa,kun joutuu
hoitamaan poikaaa(vaikka on työtön).Mulla ei ole omaa aikaa,kun ehkä 1h/päivä.Mies valittaa oman ajan puutteesta,silti käy lenkillä lähes joka päivä ja on tietokoneella monta tuntia päivässä.Mies on moneen kertaan sanonut,että ei ole rakastanut minua moneen vuoteen enää(olemme olleet yhdessä 8v).Kertoi että rakastaa vain poikaansa.Tytöstä ei välitä.Olemme puhuneet erosta,mutta en uskalla erota koska en usko vielä pärjääväni yksin kahden noin pienen kanssa.Etenkin kun toinen on sairas.
Äidiltänikään en saa tukea,hän on vihannut miestäni jo seurusteluajoiltamme asti.En tykkää tavoista,joita mieheni opettaa pojalle
oika osaa jo 3 kirosanaa,röyhtäilee ruokapöydässä,jos poika lyö isäänsä isä lyö takaisin(ei kovaa) ....lisäksi mies eiolisi halunnut toista lasta vaikka hyvin tiei tuolloin että en käyttänyt ehkäisyä.Sanoi,että jos erotaan ei halua tavata tyttöä.Miten pahalta se isona tytöstä mahtaa tuntua,kun isä hakee poikaa,mutta ei ota tyttöä mukaan.MITÄ TEEN!!??Perheterapiaa olen ehdottanut,mutta mies kuulemma ennemmin ottaa eron :'(
hoitamaan poikaaa(vaikka on työtön).Mulla ei ole omaa aikaa,kun ehkä 1h/päivä.Mies valittaa oman ajan puutteesta,silti käy lenkillä lähes joka päivä ja on tietokoneella monta tuntia päivässä.Mies on moneen kertaan sanonut,että ei ole rakastanut minua moneen vuoteen enää(olemme olleet yhdessä 8v).Kertoi että rakastaa vain poikaansa.Tytöstä ei välitä.Olemme puhuneet erosta,mutta en uskalla erota koska en usko vielä pärjääväni yksin kahden noin pienen kanssa.Etenkin kun toinen on sairas.
Äidiltänikään en saa tukea,hän on vihannut miestäni jo seurusteluajoiltamme asti.En tykkää tavoista,joita mieheni opettaa pojalle