B
Bootsman
Vieras
Vaimoni paloi ""reissuromassistaan"" alkuviikosta. Olemme olleet 7 vuotta naimisissa ja meillä on 2 pientä lasta. Seksin jälkeen vaimoni jatkoi tekstiviestein ja puhelimella yhteydenpitoa ihanaan ja romanttiseen ystaväänsä 2 kk ajan. Minä aloin epäillä asiaa ja viime maanantaina luin vahvasti eroottisen tekstarin vaimoni puhelimesta. Raukkamaista myönnän toki, mutta sain varmuuden raastavaan epäilyyni ja epätietoisuuteeni. Nyt oman aktiivisuuteni ansiosta tiedän, että kaverilla onkin oma avopuoliso joka on täysin tietämätön miehensä touhuista. Kysynkin: mitä teen sillä oma tuskani on valtava, enkä haluaisi päästää casanovaa yhtään sen helpommalla. Itse pohdin avioeroa ja ankaraa kostoa...
Vaimolleni en halua pahaa, mutta olo on tosi kurja.
Eli ilmoitanko vaimoni salarakkaan puolisolle mitä hänen rakkaansa touhuaa reissuillaan?
Omalle vaimolleni sanoin, mies soittakoon minulle ja pytäköön anteeksi tai siten pyytäköön anteeksi vaimoltaan. Valinta on hänen.
Vaimolleni en halua pahaa, mutta olo on tosi kurja.
Eli ilmoitanko vaimoni salarakkaan puolisolle mitä hänen rakkaansa touhuaa reissuillaan?
Omalle vaimolleni sanoin, mies soittakoon minulle ja pytäköön anteeksi tai siten pyytäköön anteeksi vaimoltaan. Valinta on hänen.