mitä teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja x-girl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

x-girl

Vieras
elän etäsuhteessa ulkomailla asuvaan mieheen. olen aivan rakastunut tähän. mies ei aio muuttaa suomeen ja haluaa lopettaa suhteen koska ei halua elää etäsuhteessa. minä voisin muuttaa ulkomaille mutta minulla on 4-vuotias lapsi, joka asuu yhtä paljon exällään kuin minun luona. mitä teen? lopetanko vaan suhteen?

No ei kai tuossa ole vaihtoehtoja. Suhdetta voi jatkaa vain sillä tavalla, että sinä muutat ulkomaille, mutta lapsesi "menettää" toisen vanhempansa. Tai siis ainakin läheisen yhteyden tähän. Oletko puhunut exän kanssa asiasta? Kyllä hänenkin mielipiteellään on vaikutusta asiaan. Tai pitäisi olla.

Kappas kun luin huonosti. Jos siis lapsi ASUU isällään puolet ajasta, ei häntä voi noin vain riistää isänsä luota. Ja antaisiko isä viedä? Onko teillä siis yhteishuoltajuus?

Alkuperäinen kirjoittaja qwer:
Kappas kun luin huonosti. Jos siis lapsi ASUU isällään puolet ajasta, ei häntä voi noin vain riistää isänsä luota. Ja antaisiko isä viedä? Onko teillä siis yhteishuoltajuus?

ei anna viedä. on yhteishuoltajuus.

Alkuperäinen kirjoittaja öö:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mmm:

ja jättäisin lapsen?

Hae yksinhuoltajuutta ja muuta.

Ja veisi lapselta isän? Ja isältä lapsen.

Minä en muuttaisi. Mutta ap, sinä teet tietysti niinkuin itse näet parhaaksi itsellesi ja läheisillesi.

Lapsi saisi uuden isän briteissä.

Alkuperäinen kirjoittaja .:

ja jättäisin lapsen?

Minä en muuttaisi. Mutta ap, sinä teet tietysti niinkuin itse näet parhaaksi itsellesi ja läheisillesi.

ei kai isää voi korvata.

Alkuperäinen kirjoittaja .:

ja jättäisin lapsen?

ei kai isää voi korvata.

No ei todellakaan voi. Eikä se uusi mies välttämättä edes haluaisi ruveta isäksi toisen miehen lapselle. Ja onhan tässä kyse myös lapsen isän oikeuksista, eikä pelkästään lapsen oikeuksista. Tai äidin.

Yhteistyössä