[QUOTE="hantta";30793635]Kiitos kaikista vastauksista! Meilläpäin on tosiaan vain kaksi hyvää kirppistä, toinen on aika uusi. Aiemmin vuosia sitten yritin myydä kahdella muulla kirppiksellä, jossa oli vähemmän kävijöitä ja myin paskaa, niin arvelisin tappionikin johtuneen näistä. Tällä uudella kirppiksellä tuntuu käyvän paljon porukkaa, parkkis on melkein aina täynnä ja paikka on helppo kiertää kokonaan läpi. Hinnoittelusysteemi on kanssa kiva, kun ne voi kirjoittaa netissä ja seurata myyntejä sieltä. Toinen kirppis on ollut pidempään, mutta samat voitot olen sieltäkin saanut.
Olen mielestäni hinnoitellut vaatteet järkevästi, 1-3 , kyse ei siis ole merkkivaatteista, mutta juhlavaatteita enimmäkseen. Tavallisia perusvaatteita en sinne laittaiskaan, paitsi ehkä farkut vois. Olen yllättynyt, ettei kukaan ole vielä ostanut kenkiä, vaikka ne ovat juuri kevääseen/kesään sopivia. Osa niistä on vähän käytettyjä ja yhdet jopa täysin käyttämättömät. Lastenvaatteista laitoin vain ulkohaalareita, hienompia perusvaatteita ja hattuja. Yksi haalari on kai merkkituote, mutta sekin vain kympin. Hinnoittelin näitä lastenvaatteita niillä hinnoilla mitä olen niitä enimmäkseen nähnyt myytävän ja mitä olisin niistä itse valmis maksamaan. Laitoin mukaan myös käsityötarvikkeita, kuten lankakeriä, pitsejä ym. Kerät laitoin 0,50 , koska tiedän että ne on nyt alennuksessa kaupassakin. Pitsit on tosi kalliita käsityöliikkeissä, joten tiedän että niistä voin jo vähän pyytääkin enemmän ja yhden sainkin jo myytyä

Olen saanut myytyä enimmäkseen euron tuotteita, mutta myös muutaman vitosen tuotteen. Yritän myös myydä paria kalliimpaa lastentarviketta ja jopa reippaasti alihinnoiteltuina, mutta ehkä ei ole vaan osunut oikeaa ostajaa paikalle? Mä yritinkin varoa sitä, ettei pöytä tuu liian täydeks, etenki kun se on otettu kimppana. Kaikki mahtu kuitenki siististi ja kivasti näytille, eikä mulla ois enempää tavaraa ollukaa. Mietin, et voisko ne suuret voitot johtua siitäkin, et joillakin sitä tavaraa on kauheesti ja ne pitää sitä pöytää pari viikkoa?[/QUOTE]
joo kuukaudeks kerrallaan ja kannattaa pytää useita kimppaan . kaikki pääsee rojuista eroon tiiäkkö mitä musta tuntuu naisten ja lasten vaateilla on ylimarkkinat kirppareilla niin vain priima ostetaan? kun taas miesten vaatteita ei juurikaan ole ehkä senkin takia että ne käytetään loppuun asti

möh. niitten kohalla olla siis ihan niin justiinsa vaan otetaan että on aika omaa ja halpa

sitten naiset hypistelee yhtä vaatekappaletta tunnin ? mutta katselee muitakin ja sijoittaa vaatteisiin enemmän jos se on priimaa ja voi olla vähän kalliimpikin? eli vetonauloina tyylikkäitä vaatteita joka pysäyttää naisen juuri sinun pöydällesi. toinen naula miehelle