Mitä teen työn kanssa ja lapsen hoitoon vieminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Olen lastenhoitaja ja pitäisi syksyllä palata töihin. Oma lapsi viedä päiväkotiin. Tuntuu hölmölle viedä oma lapsi muille hoidettavaksi ja sitten hoitaa muiden lapsia.

Mutta nyt minulle tarjoutukin tilaisuus 3x viikossa ilta työhön n.klo16-21

Näin lapsen ei tarvitsisi mennä hoitoon. Palkkaa saisin 100-200? vähemmän tällä iltatyöllä jos lasketaan tuet päälle ja vähennetään lapsen hoito maksu.

Mutta siis eikö olisi siltikin kannattavampaa muutamana iltana olla töissä ja saada melke sama palkka. Lapsi saisi olla kotona ja mä pääisisin iltasin vähän tuulettumana töihin kun lapsi olisi isänsä kanssa?

Mä varmaan kallistuisin tuohon iltaduuniin varsinkin jos ei oo 5 iltaa viikossa, jää sitten vielä perheellekin yhteisiä iltoja ja viikonloput.
Raskasta on pitemmänpäälle jos puolison kanssa näkee vain oven suussa ja kaikki keskustelut pitää hoitaa viikonloppuisin / puhelimessa

Mä voisin tehdä noin =) Mun mies just heitti, että voisin alkaa perhepäivähoitajaks, niin sais olla lasten kans kotona. Mä kans menisin hoitaan muiden lapsia ja omat muualle hoitoon. Mä en millään raaskis viedä hoitoon ja koitan kyllä eka saada viikonloppu-keikkaa.

Minustakin tuo tuntuisi tosi hyvälle idealle....voisiko tuo olla muka raskasta?

Koska jos menisin omaan vakkari duuniin siellähän mä olisin 8h 5päivänä viikossa. Nyt olisi vaan 5-6h ja melke sama palkka....

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Olen lastenhoitaja ja pitäisi syksyllä palata töihin. Oma lapsi viedä päiväkotiin. Tuntuu hölmölle viedä oma lapsi muille hoidettavaksi ja sitten hoitaa muiden lapsia.

Mutta nyt minulle tarjoutukin tilaisuus 3x viikossa ilta työhön n.klo16-21

Näin lapsen ei tarvitsisi mennä hoitoon. Palkkaa saisin 100-200? vähemmän tällä iltatyöllä jos lasketaan tuet päälle ja vähennetään lapsen hoito maksu.

Mutta siis eikö olisi siltikin kannattavampaa muutamana iltana olla töissä ja saada melke sama palkka. Lapsi saisi olla kotona ja mä pääisisin iltasin vähän tuulettumana töihin kun lapsi olisi isänsä kanssa?

Kyl mä ton iltaduunin ottasin. Minäkin olen lapsityössä ja aika pöljältä tuntuu ajatus hoitoon viennistä että pääsen muiden lapsia hoitelemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Minustakin tuo tuntuisi tosi hyvälle idealle....voisiko tuo olla muka raskasta?

Koska jos menisin omaan vakkari duuniin siellähän mä olisin 8h 5päivänä viikossa. Nyt olisi vaan 5-6h ja melke sama palkka....

jos sulla on vakkaripaikka, sun täytyy varmistaa työnantajalta että niille on ok että työskentelet hoitovapaalla muualla.

Yhteistyössä