Mitä teen tuon 1vuotiaan kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UniQuePopPy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

UniQuePopPy

Tunnettu jäsen
18.04.2012
2 289
128
63
Viime maanantaina sai rokotuksen, sisko tuli maanantaina kipeäksi ja kuumeeseen, niin tuli tuo 1vuotiaskin kuumeeseen (tauti vai rokote?), kaksi päivää oli kuumeessa ja maanantaista asti vuotanut nenä oikeastaan kokoajan paksua keltaista räkää... Yskäkin on häiritsevä varsinkin öisin, ei ole nyt viikkoon pahemmin suostunut mitään syömään kahta lusikallista enempää, itkua, itkua ja itkua. Missä vaiheessa mä roudaan ton lääkäriin vai vienkö?! mpr:rää ei saanut maanantaina... Tuo räkätauti ihmetyttää aika paljon, tuota nenää saa kokoajan olla pyyhkimässä ja se on paksua räkää mitä sieltä tulee. Yleensä se pahin räkävaihe kyllä mennyt parissa päivässä ohi... Huoh ja puuh, kun ei tiedä onko tämä nyt normaalia vai ei. Neuvokaa viisaammat.

Mahd.korvatulehdus?

meillä kesti räkätauti viikon mutta kauhea rohiseva yskä 3 viikkoa. Kolmannen viikon kohalla käytin lääkärissä kuunteli keuhkot ja katsoi korvat. ne oli ok

Luota ittees. Mulle on monesti jotkut sanonut että ei nyt vielä kannata viedä lääkäriin. Mutta kyllä sen oman lapsen tuntee ja jos on kipeä ja käyttäytyy jotenkin erikoisesti niin oon vienyt lääkäriin ja eipä ole koskaan turhaa reissua tullut.

Kun tuo räkätauti mikä meissä on ollut, on mennyt kaikilla ohi nopeasti. Tuo 3vuotiaskin sairasti oikeastaan yhden päivän ja seuraavana päivänä oli terve kuin pukki.. Mietin, että pahentiko tuo rokotus tuota räkätautia entisestään ja miten nuo rokotteet sitten yleensä reagoi räkätautien kanssa mihin kuuluu myös kuumetta :confused:
Voisi huomenna soittaa neuvolaan ja kysästä mitä tehdä, kun en haluaisi sitä turhaakaan reissua tehdä lääkäriin. Sekin ärsyttää kun mitkään särkylääkkeet ei tunnu kauheasti vaikuttavan, maha myös tuolla 1vuotiaalla sekasin ollut tuosta rokotteesta asti... : /

Yhteistyössä