J
JONSERED Karhunkantaja
Vieras
Siis ystävätär lähti synnyttämään. Toinen kaveri on kahden nuorimman kanssa mukana, siis eivät itse synnytyksessä, mutta kaupungilla. Minä haen kolme isompaa koulusta.
Tulemmeko meille roikkumaan porukalla vai mitä teemme? Jos kaikki sujuu hyvin, pääsee kaveri illalla kotiin vauvan kanssa. Jos ei aikataulu pidä, joutuu jäämään yöksi. Meillä ei juuri ylimääräistä tilaa ole, mutta kyllähän nuo muksut johonkin mahtuvat.
Lisäongelma on se, että IRA riitaantuu kahden kaverin lapsen kanssa joka kerta, Mossad ei pidä yhdestä, joka on poika
ja kaverin lapset ovat kasvissyöjiä. Meillä olemme sekasyöjiä, eikä Heka omasta mielestän pärjää ilman lihaa. Ja suoraan sanottuna olen niin väsynyt, etten jaksaisi kahta ruokaa vääntää.
Ja koko lapsilauma on todella vilkas ja eläväinen...
Tulemmeko meille roikkumaan porukalla vai mitä teemme? Jos kaikki sujuu hyvin, pääsee kaveri illalla kotiin vauvan kanssa. Jos ei aikataulu pidä, joutuu jäämään yöksi. Meillä ei juuri ylimääräistä tilaa ole, mutta kyllähän nuo muksut johonkin mahtuvat.
Lisäongelma on se, että IRA riitaantuu kahden kaverin lapsen kanssa joka kerta, Mossad ei pidä yhdestä, joka on poika
Ja koko lapsilauma on todella vilkas ja eläväinen...